Kutler Skrevet 2. november 2015 Skrevet 2. november 2015 Knotete spørsmål dette... Når jeg siterer noen andre og ønsker å kutte ut noen sitat, eller klipper og limer fra en annen kilde, kommer det med mye ræl. Formateringen er annerledes, og det er et herk å slettet enkelt sitat når det ligger der "ferdig", sånn som det ser ut. Hvordan kan jeg se en post i ren kode?
Emancipate Skrevet 2. november 2015 Skrevet 2. november 2015 (endret) Trykk på "bryteren" øverst til venstre i kodevinduet. Dessverre har de klart å skru av tekstbrytning, noe som gjør dette også knotete. Utrolig ubrukervennlig og utrolig enkelt å fikse. Endret 2. november 2015 av Emancipate 1
Zlatzman Skrevet 2. november 2015 Skrevet 2. november 2015 Trykk på "bryteren" øverst til venstre i kodevinduet. Dessverre har de klart å skru av tekstbrytning, noe som gjør dette også knotete. Utrolig ubrukervennlig og utrolig enkelt å fikse. Takk for tipset! Dette har jeg savnet, jeg trodde det var helt fjernet.
Kutler Skrevet 2. november 2015 Forfatter Skrevet 2. november 2015 Trykk på "bryteren" øverst til venstre i kodevinduet. Dessverre har de klart å skru av tekstbrytning, noe som gjør dette også knotete. Utrolig ubrukervennlig og utrolig enkelt å fikse. Ahh! Takk. Zlatzman, utrolig fet avatar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå