Gå til innhold

Bordsag går kun på halv styrke (en leder)


Anbefalte innlegg

Klarer rett å slett ikke sette sammens bilde nr:2 post10 med skjema i post 19. Til venstre i bilde er det 3 ledere som ikke er tatt med i skjema, lys? Og blå fra motor skal gå til både kontaktor (arbeidskontakt) og printkort i følge skema. I stede går blå til hvilekontakt.

 

 

Arbeidskontakt: Kontakt som leder strøm når enheten (kontaktoren) er aktivert.

Hvilekontakt: Kontakt som leder strøm når enheten (kontaktoren) ikke er aktivert.

 

 

Skjema stemmer ikke. Men det er mulig at blå leder er byttet med en annen.

 

Jøss.. Høres veldig rart ut. 

Hele boksen er bestilt ny og original fra Avola i Tyskland, og er ikke blitt tuklet med av noen andre. Jeg åpnet den for første gang for to dager siden. Så dette skjønner jeg ikke helt. Jeg kan også se på delelista at boksen stemmer overens med nummer og type sag, samt motor. 

 

Når jeg fikk tak i sagen brukt, så manglet den koblingsboksen, men ledningen var der fortsatt. Og den var prikk lik med den nye jeg bestillte. 5 ledninger i bruk, og en lilla ledning som er kuttet lenger inne.

 

Skal jeg ta litt bedre bilder?  

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føler jeg kom ett steg videre nå, Koblet slik som på skjemaet, og nå går den på full power hvertfall, men når jeg trykker på stopp, så stopper motoren og bare står å durer :p

De 4 ledningene i forkant har jeg bare tatt vekk, slik at det er heelt likt som på skjemaet.

Lenke til kommentar

Det er jo tydelig at det er masse feil... Dro ut alt av ledninger, og begynner på nytt å følger skjemaet.

Har ikke så veldig greie på dette her, men skader jo ikke å prøve :)

 

Det eneste jeg lurer på nå er hvor de fire ledningene på enden skal kobles inn?

 

Soppas!

 

Nå er ikke tysken min den beste, men mangler masse røde (rot) ledninger i skjema.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...