Gå til innhold

Feil i Microsoft .Net Framework IIT-JustInTime) error


Anbefalte innlegg

Hver gang maskinen srtarter opp meldes en feil fra .Net Framework. Det er også en feil når jeg downloader flere filer samtig fra kjøpt sted for nedlastning på Internett, Videoblocks.com for eks. Nedlastning starter, de 2-3 første kommer vel i havn, mens 3-4 andre filer stopper opp, og Chrome melder om nedlastningsfeil etter stopp i noen minutter. Jeg ser også at maskinen ikke har kontakt med Windows/driver.com server for drivere. 

 

Jeg prøvde med en Windows Fix for .Net Framework feilen, her. Denne stopper opp med feilmelding, og det er her jeg ser at maskinen ikke har kontakt med https://support.microsoft.com:,en gang. Denne fix filen ber meg laste ned en hjelpefil som skal renske opp i problemet, denne finner jeg her. Jeg får denne feil melding av feil når denne kjøres: "

  Se etter koblinger til URL-adresser brukes i SDP Service
Detected
Uventet svar å få tilgang til én eller flere URL-adresser behov for en diagnostisk pakke som skal kjøres på riktig måte
Completed
Det oppstod et uventet svar for å få tilgang til én eller flere URL-adresser behov for en diagnostisk SDP-pakke til å kjøre. Les gjennom de opplysninger samles inn under for en liste over URL-adresser med uventet svar. Hvis du bruker Proxy-servere i organisasjonen, må du kanskje har Proxy-servere som er konfigurert til å åpne disse URL-adressene. En metode for å unngå problemer med å koble til Internett når du kjører diagnostisk pakker er å kontakte Microsoft og be om en kundestøttetekniker til å generere en bærbar kjørbar fil (.exe) og sende den til deg. En bærbar kjørbar fil krever ikke unger tilgang."
 
Jeg kopler direkte til Internett. For meg er det litt underlig at maskinen kan ha vært utsatt for Virus, Malware, fordi jeg kjører Bitdefender Total Internetcontroll 2015, HitMan Pro, og i tillegg Malwarebyte, for ikke å glemme Scotty Windows patrol?
 
For meg kan det se ut som en feil har tatt med seg flere i samme slengen? Derfor, setter stor pris på om det er noen som kunne være behjelpelig med tips for løsninger.

 

attach.txt

checkup.txt

dds.txt

malware_log_scan.txt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...