Gå til innhold

Komfortabel headet til gameing


elementz

Anbefalte innlegg

Bruker Siberia V2 nå men den blir altfor vond oppå hodet etter en stund. Trenger en decent hadset som er veldig komfortabel for bruk for lange perioder med gaming. Vi snakker 6 timer i strekk pluss her.

 

Det er en fordel om mikrofonen er god. Spesielt hvis den minsker støy.

 

Pris oppmot 2ooo,-

 

Viktig for meg i denne rekkefølgen:

 

1. Komforabelt

2. Bra mic

3. Lyd

 

Hva kan dere anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig. Har brukt Beyerdynamic sin versjon av QH-1399 (DT770pro) over ca 3år nå. Kjenner såvidt at man har de på seg. Ikke er de klam å ha på seg over lengere tid heller som er et stort plus i min bok. Du får også tak i reservedeler til disse hodetelefonene, som feks nye hodeputer. 

Lydkvaliteten er av det bedre, og lydsignaturen er varm med potensiale for mye bass. 

Lenke til kommentar

Veldig. Har brukt Beyerdynamic sin versjon av QH-1399 (DT770pro) over ca 3år nå. Kjenner såvidt at man har de på seg. Ikke er de klam å ha på seg over lengere tid heller som er et stort plus i min bok. Du får også tak i reservedeler til disse hodetelefonene, som feks nye hodeputer. 

Lydkvaliteten er av det bedre, og lydsignaturen er varm med potensiale for mye bass. 

 

Så hva foreslår du? DT770pro eller QH-1399?

Lenke til kommentar

Har svært god erfaring med rørforsterkeren og de lukkede hodetelefonene hos http://www.malaaudio.no/

 

Komfortable, høy kvalitet på lyden og støydemping jeg ikke har vært borti :)

 

Edit: Tilleggskommentar om DT770. En semi proff musiker på jobben testet sitt DT mot mine, og likte mine mye bedre (For å høre på musikk)

Endret av Mephisto-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...