Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Hvorfor drog vikingene ut?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Eg skal skrive ei langsvarsoppgåve i historie på 2-4 sider. Eg går vg3, påbygging.

Er ikkje den beste i historie og har ganske mykje å gjer på for tida, so viss noken kunne kome med tips og/eller svar so hadde det våre flott. Korleis skriv eg ei lang samahengane tekst i historie? Korleis skal eg plassere årsakene og korleis skal eg skrive inn årsakene?.Oppgåva står nedanfor.

 

Måla for arbeidet er at du skal kunne:

  • Finne og vurdere historisk materiale av ulik art og opphav som kjelder, og bruke det i eigne       historiske   framstillingar
  • Utforske ulike korte historiske framstillingar av ei og same hending, og diskutere forfattarane sine val av innfallsvinkel og spørsmålsstilling
  • Presentere eit faglig emne klart og konsist og å bruke relevante faglige omgrep i eigen argumentasjon og i grunngjevingar

Kva skal gjerast:

  • Du skal skrive ein samanhengande tekst på 2-4 sider, ikkje lage ein tabell med stikkord.

 

Kva blir vurdert:

  • Utvalet av årsaker du har funne
  • Om du klarer å plassere årsakene i rett kategori
  • Di eiga vurdering av kva årsaker du ser på som dei viktigaste
  • Samanheng og språk i teksten din (Bruk dine eigne ord, ikkje fall for fristelsen å skrive av eller klippe og lime!

Hugs kjelder

Endret av Håkonv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Eg skal skrive ei langsvarsoppgåve i historie på 2-4 sider. Eg går vg3, påbygging.

Er ikkje den beste i historie og har ganske mykje å gjer på for tida, so viss noken kunne kome med tips og/eller svar so hadde det våre flott. Korleis skriv eg ei lang samahengane tekst i historie? Korleis skal eg plassere årsakene og korleis skal eg skrive inn årsakene? Hadde våre flott om noken berre kunne skrive heile oppgåva til meg, men det gidde sikkert ingen, viss du finn på å gjer det, so kan du sende den på melding sanna t læraren ikkje finn ut at eg har tatt dt herifrå (Plagiat). Oppgåva står nedanfor.

 

Du kommer aldri til å lære noe hvis du fortsetter slik. Men det er mange som jukser seg gjennom livet så du får ha lykke til :nei:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, for en fantastisk holdning TS har. Ler meg skakk i hjel etter utsagnet:

 

 

Hadde våre flott om noken berre kunne skrive heile oppgåva til meg, men det gidde sikkert ingen, viss du finn på å gjer det, so kan du sende den på melding sanna t læraren ikkje finn ut at eg har tatt dt herifrå (Plagiat). Oppgåva står nedanfor.

 

Lenke til kommentar

En kan jo tenke at det ville vært lettere for dem å være hjemme, men det blir jo det samme med alle seilskipene som reiste ut fra Norge helt til nærmere 1900, da seilskipenes tid var omme.

Det var liksom det som "var noe" å få seg hyre på sjøen for de unge mennene.

Selv om de endte opp med mye lidelse på båtene, med store sår på hendene, urettferdige slåsskamper, lite søvn, dårlig mat, og til slutt bare drømte om å flykte når de kom til nærmeste havn.

 

For vikingguttene kan det ha vært et motiv å få bruke sine sverd. Ikke sikkert de fattigste hadde det, da...

Men totalt sett seilte alle disse skipene fordi hele samfunnet var bygd opp rundt skipsbygging, og fordi de drev med handel.

Konkretisering av at hele samfunnet var bygd opp rundt skipsbygging: Det var mange roller rundt det, som de som jobbet med å lage seil, de som jobbet med å lage rep, de som jobbet med å bygge selve båten og til slutt få satt den på vannet under stor jubel.

 

Det kan være at hvis de ikke hadde samarbeidet om store båter, måtte de alle ha brukt mye tid på å fiske lokalt fra småbåter... Selv om de naturligvis også hadde mindre båter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...