Gå til innhold

Hjørundfjorden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig! Tok samme turen dager før, synd vi ikke møttes! Den dagen var det M/S "Kong Harald" som regjerte på fjorden. M/S "Lofoten" gjør seg mye bedre som fjordabåt. (Jeg fikk noen knips av den da den gikk gjennom Søre Sunnmøre).

Flott!

Ps: Det bløte lyset kan ofte gi vel så gode bilder i slik topografi, man slipper å stange i de harde slagskyggene som solskinn kan lage.

-bjarte.

Lenke til kommentar

Artig! Tok samme turen dager før, synd vi ikke møttes! Den dagen var det M/S "Kong Harald" som regjerte på fjorden. M/S "Lofoten" gjør seg mye bedre som fjordabåt. (Jeg fikk noen knips av den da den gikk gjennom Søre Sunnmøre).

Flott!

Ps: Det bløte lyset kan ofte gi vel så gode bilder i slik topografi, man slipper å stange i de harde slagskyggene som solskinn kan lage.

-bjarte.

Jeg kjører vanligvis korteste og beste veien (Kvivsveien) til og fra hytta i Stryn, men valgte en omvei denne flotte høstdagen. Det er nesten håpløst å ta bilder i Norangsdalen når sola står på.

Du må gi lyd i fra deg når du skal til Ålesund neste gang så vi kan treffes og ta en (foto) prat og en kaffe på en av byens utmerkede kaffebarer :)

Takk for kommentaren.

Mvh Oddmund

Endret av okjo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...