Gå til innhold

here we go again..


Anbefalte innlegg

har tenkt å kjøpe meg ny data ...men ikke før om 3 mnd! for da koster den jeg skal ha sikkert litt mindre!?

 

uansett er det noen som har testet ut dual Cpu oppsett enten fra AMD eller Intel

 

greier bar ikke å følge med på utviklinge lenger! går jo fort som bare F... jo (er 18 år)

 

men det jeg lurer på er hvis at jeg for eksempel kjøper meg et dual system enten fra AMD eller Intel! er det holbart? og får jeg det jeg betaler for? da mener jeg er det noe i et dual CPU system å hente hvis jeg skal sattse på et bra oppsett...

har planer om å bygge meg en maskin med minst 2gig ram og et eller annet dual system...og et grafikk kort fra Nvidia kanskje quadro et eller annet ..kanskje et wildcat kort ...eller nei de kortene er jo dyre som f....

men men ..noen som kan diskutere litt med meg som deler samme intresse for 3d osv!? evu et bra oppsett...for under 30 000 kr kategorien

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har jo dette wildcat kortet til 5 tusen, det skal jo være ganske bra til maya og 3dstudio max...

Ellers vet jeg fint lite om dual oppsett...

Men viss du ikke er ute etter gamer pc, tipper jeg at wildcat kortet er et kjempe bra valg.

Selv om 5 tusen er ganske mye penger...

hvor har du sett det wildcat kortet hen? noen norske linker?

Lenke til kommentar
Du har jo dette wildcat kortet til 5 tusen, det skal jo være ganske bra til maya og 3dstudio max...

Ellers vet jeg fint lite om dual oppsett...

Men viss du ikke er ute etter gamer pc, tipper jeg at wildcat kortet er et kjempe bra valg.

Selv om 5 tusen er ganske mye penger...

hvor har du sett det wildcat kortet hen? noen norske linker?

komplett.no

Lenke til kommentar
Jeg hadde dual amd mp1800+ før.. ett SKIKKELIG råskinn av en arbeids-stasjon! anbefales!

 

ellers ser jeg at det har kommet brukbare dual xeon hovedkort på komplett nå, så det er jo noe man kan se på! Selv ville jeg iallefall gått for intel.

 

Magnus

joda en dual rigg har jo vært en drøm *grin* men en dyr drøm for oss dødelige :wow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...