Pallantir Skrevet 17. oktober 2015 Skrevet 17. oktober 2015 En kompis har en Get med Getbox II og Huawei modem (det nyeste utgaven) som er satt i bridge mode for å bruke egen ruter (som han vil bruke pga. dataspilling). Men samtidig skulle han gjerne koblet til en pc utenom dette (det har med ulike IP-adresser og kvote på en nettside å gjøre). Det funger bare ikke. Burde det ikke gått an å koble til en pc direkte selv om greia står i bridge mode, eller må man faktisk sette en ekstra trådløs ruter mellom der for å komme noen vei?
Ar`Kritz Skrevet 17. oktober 2015 Skrevet 17. oktober 2015 Nei, det burde ikke det, siden IP-adresser (foreløpig) ikke vokser på trær.
Chris93 Skrevet 17. oktober 2015 Skrevet 17. oktober 2015 Du får nok bare en public IP fra Get. Skal trikset til kompisen din funke må han få tildelt flere IP-er fra Get. Alternative løsninger er å bruke mobilnett, VPN eller proxy.
Pallantir Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Ar`Kritz, vet jeg vel! De vokser på rIPsbusker! Men takk, begge to! Det forklarer sakji. Jeg visste ikke at det var begrenset antall ytre IP der. Takk! Endret 18. oktober 2015 av Pallantir
vitty Skrevet 28. oktober 2015 Skrevet 28. oktober 2015 (endret) Hvis det gjelder kvote på en nettside bør det kunne løses ved å bruke en vpnklient på den datamaskinen han ønsker å bruke mot den nettsiden. Endret 28. oktober 2015 av vitty
Pallantir Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter Skrevet 29. oktober 2015 Det kan være, ja. Jeg skal foreslå det for ham, takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå