Gå til innhold

Windows 10 henger fullstendig ved installasjon av Ilok Licence Manager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en programvare som krever bruk av iLok-dongle kopisikring fra www.ilok.com.

Når jeg forsøker å installere den påkrevde programvaren (iLok Licence Manager) henger/fryser Windows 10 totalt hver gang. Det får bare restartet PCen ved å bruke resetknapp, og må bruke et systemgjenopprettingspunkt for å å fjernet den halvveis installerte driveren. To ganger har Windows gått i "automatisk reparasjonsmodus" ved oppstart og ikke vært mulig å få igang uten å gå tilbake til et tidligere gjenopprettingspunkt.

Jeg har forsøkt alle løsninger jeg har kommet på (inkl. oppstart i kompabilitetsmodus og som administrator), og selvfølgelig alle løsninger oppgitt på produsentens nettsider, uten resultat. Har også reinstallert windows 10 "clean", samme resultat fortsatt. "Probleminformasjon" i Windows oppgir bare at programmet ikke kunne installeres, med feilkode 1603.

Begynner å bli rimelig frustrert nå. Har googlet, men finner bare et par eldre tråder med noen som tilsynelatende har hatt lignende problem uten å finne noen løsning. Har sendt inn forespørsel til produsent, men er vel ikke alt for optimistisk ifht å få hjelp derfra. Noen gode forslag før jeg returnerer alt sammen til butikken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, takk, men brukeren i den tråden har et helt annet problem. Er det noen ulemper med å installere alle disse pakkene, anser det ikke som særlig sannsynlig at det vil løse mitt problem?

Skrevet

Poenget er at ilok lisenser manager benytter seg av en eller flere av Visual C ++ 2010-2013 x86/x64 program biblioteker.

Akkurat hvilken feilkode du mottar forandrer ikke på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...