Gå til innhold

Hvorfor svarer du?


Anbefalte innlegg

 

 

 

Mest enig med det nederste du skriver. Feilaktige logiske slutninger bør påpekes, uavhengig av om man selv har noe annet å tilføre debatten.

Og hvordn har du tenkt å avsløre det uten selv å ha gode argumenter som man tilfører i debatten? Hørtes rart ut for meg å båre si "Det argumentet holder ikke!", uten å komme med noe som helst som begrunnelse...

 

Men anyway, dette er flisespikking av flisene fra den forrige flisespikkingen... he he :)

 

 

Det kan for eksempel handle om feiltolking av kilder, en antakelse om kausalitet der det i kun er korrelasjon eller slutninger dratt på bakgrunn av lite pålitelig tallmateriale.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

 

 

Mest enig med det nederste du skriver. Feilaktige logiske slutninger bør påpekes, uavhengig av om man selv har noe annet å tilføre debatten.

Og hvordn har du tenkt å avsløre det uten selv å ha gode argumenter som man tilfører i debatten? Hørtes rart ut for meg å båre si "Det argumentet holder ikke!", uten å komme med noe som helst som begrunnelse...

 

Men anyway, dette er flisespikking av flisene fra den forrige flisespikkingen... he he :)

Det kan for eksempel handle om feiltolking av kilder, en antakelse om kausalitet der det i kun er korrelasjon eller slutninger dratt på bakgrunn av lite pålitelig tallmateriale.

Heh, ja det her har jeg blitt utsatt for mye oppgjennom tidene. Men det har ofte med at jeg går inn for hardt for å lære noe eller at jeg har lyst til at ting skal være mere idealistisk. Men nå som jeg blir eldre har jeg sluttet å tenke og tro feks at vi alle har det jeg vil nå kalle for total likeverd. Så jeg må vel bukke dypt for at "idioter" har frelst meg litt oppgjennom tidene. Ikke tror jeg at alle har "lik rett til utdanning" heller i Norge :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...