Gå til innhold

søke befalskole


dekitech

Anbefalte innlegg

Jeg tenker å søke befalskolen, men da jeg var 19 år fikk jeg en hasj bot, altså et forenklet forelegg. Jeg hadde ikke det på meg, men var sammen med noen kompiser som ble tatt med det på seg av politiet. Vi alle ble sendt inn på stasjonen å måtte ta tisseprøve. jeg hadde kun røkt en fåtall ganger da, sist var vel 1 uke før jeg ble tatt, noe som jeg innrømmet til politiet. Jeg lurer da på om jeg faktisk kan søke meg inn i befalskolen eller om denne boten kommer til å bli et hinder? Jeg er forresten 23 år nå....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Bruker ikke noe som helst Idag.... Føler jeg hadde veldig uflaks da jeg var 19....

 

Mitt beste råd er å ringe og spørre men tviler sterkt på at du får komme inn i forsvaret i det store og det hele. 

 

ja jeg får prøve å ringe! tviler også egentlig.... bare jævelig synd at jeg var så uheldig. kunne virkelig tenkt meg å søke befalskole! 

Lenke til kommentar

 

 

Bruker ikke noe som helst Idag.... Føler jeg hadde veldig uflaks da jeg var 19....

 

Mitt beste råd er å ringe og spørre men tviler sterkt på at du får komme inn i forsvaret i det store og det hele. 

 

ja jeg får prøve å ringe! tviler også egentlig.... bare jævelig synd at jeg var så uheldig. kunne virkelig tenkt meg å søke befalskole! 

 

Hva faen? Du var uheldig?!? Dummeste jeg har lest i dag!

Det var ikke som i hasj-sigaretten falt inn i kjeften akkurat i det du pustet inn! Du har KUN deg selv å skylde på, ingen andre, og spesielt ikke uflaks!

Håper forsvaret ikke tar deg inn, spesielt med den "jeg var uheldig som ble tatt"-holdningen din!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ingenting som hindrer deg fra å søke. Det viktigste du gjør på et evt opptak er å være ærlig på alle skjemaer og intervjuer som spør deg om dette. (Egenerklæring om helse og Sikkerhetsklarering.) Gi alle detaljer og opplysninger fra din side, da viser du at du er til å stole på.

 

En kan tenke seg selv: Hvordan tror du Forsvaret vurderer din troverdighet hvis du unnlater å opplyse om dette, og det dukker opp når de sjekker rullebladet?

 

Mtp at dette var 4 år siden, kan det være mulig det går. Eneste virkelige måten å finne det ut på er å søke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...