Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan det være tilfelle at enkelte menn på datingprofiler søker kun sex egentlig?


Tror dere at alle på datingsider er seriøse?  

34 stemmer

  1. 1. Tror dere at alle på datingsider er seriøs søkende?

    • Ja
      2
    • Nei
      32
  2. 2. Tror dere at denne mannen i mitt eksempel mulig kun er ute etter sex på datingsiden?

    • Ja
      33
    • Nei
      1
  3. 3. Tror dere at det er mange som lyver seg til sex

    • Ja
      33
    • Nei
      1


Anbefalte innlegg

Jeg har vært uheldig med nettdatingen. Har opplevd at noen kan virke ut til å være mer ute etter sex enn noen annet.

 

For litt over ett år siden, møtte jeg en mann på nettdating. I profilen hans sto det at han søkte bekjentskaper i Norge. Han var ikke norsk. Allerede før jeg møtte han, så fortalte han at jeg måtte akseptere at han har en bestevenninne i sitt hjemland, som alltid vil være nummer 1 i hans liv. Jeg forsto det ikke helt, men jeg møtte han allikevel. Han sa at han ble forelsket i meg, og vi hadde sex ganske tidlig og mange ganger. Han virket til å få mer og mer panikk når jeg kom han for nære. Han sa at han ville ha distanse, perioder der han kunne være litt alene. Jeg aksepterte dette. Når han var på ferie i hjemlandet fikk jeg beskjed at jeg ikke måtte kontakte han, for da hadde han ikke tid til å lese sms. Jeg synes det var mye som skurret, men ble så forelsket. Burde latt han gå. Tilslutt var det meg som ble dumpet av han, og nå vil han ikke vite av meg for resten av livet sier han. Jeg vet ikke en årsak til det.

 

Mange damer sier til meg at alle menn som er på nettdating er seriøse, men her får jeg inntrykk av at den mannen søker kun bekjentskaper for han vil ha sex når han er i Norge..

 

Kan det være tilfelle at det er en del menn der inne som kun søker sex, men kan forsøke å lyve seg frem? Hva mener dere?



Anonymous poster hash: 576c6...2b0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra meg ble det tre klare "Ja" i voten. 

 

Nå har ikke jeg erfaring med nettdating, men jeg blir veldig overrasket om det ikke er useriøse mannfolk å finne der også. Tror forresten det er laget flere tråder om samme tema her inne.. så hvis du leter litt, så kanskje du finner noen andre historier som ligner din.. eller som kanskje er verre med tanke på at det virket som dere hadde kontakt en stund. Noen møtes nok bare, hooker opp... og det blir det. 

 

Edit: Først nå leste jeg ordentlig det første spørsmålet i pollen. Ikke noe "Ja" fra meg. :p 

Endret av Magiii
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"søkte bekjentskaper i Norge" - Der ligger svaret ditt. Står jo svart på hvitt at han bare er ute etter bekjentskap. Altså mindre seriøse ting. Let heller etter profiler det står "Søker seriøse forhold".

Ja det virket ut til at han fikk mer og mer panikk. Tilslutt blokkerte han meg på alt, noe han ikke gjør med venninnen i hjemlamdet. Jeg følte meg brukt. Men på datingprofilen er det faktisk bilder fra turer han har vært på med venninnen i hjemlandet og det står at han kun søker bekjentskaper...

 

Anonymous poster hash: 576c6...2b0

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har vært uheldig med nettdatingen.

 

I profilen hans sto det at han søkte bekjentskaper i Norge.

 

Allerede før jeg møtte han, så fortalte han at jeg måtte akseptere at han har en bestevenninne i sitt hjemland, som alltid vil være nummer 1 i hans liv.

 

Jeg forsto det ikke helt, men jeg møtte han allikevel.

 

Anonymous poster hash: 576c6...2b0

 

 

du har ikkje vore uheldig. Du har sjølv det hele og fulle annsvar for å rote deg bort i en fyr du visste bare var ute etter sex mens han var vekke fra dama heime.

 

Jeg var dum, som ville tro på at de var ferdige. Han sa at de var ferdige, men jeg gikk med en dårlig magefølelse hele veien. Når jeg møtte han i byen, så hadde han gjerne kjøpt noe dyrt og flott til henne som han sa at han skulle sende venninnen i hjemlandet. Hver gang han dro til hjemlandet så var han mye med henne, og da sa han at han måtte få fred... Jeg spurte om de hadde noe mellom seg. Da sa han at de kun var venner, og at han måtte få lov å ha jentevenner. Jeg håpet at det kun var vennskap men da jeg begynte å tenke på profilen hans, og diverse andre saker, så tenkte jeg på at det står kun at han søker bekjentskaper. Ikke noe om forhold.

 

Plutselig begynte han å få mer og mer panikk, og sa at vi var for mye sammen. Han ble stresset av det, og behøver en del tid for seg selv. Og så dumpet han meg uten en årsak. Han blokkerte meg på alt, og ville ikke vite av meg igjen.

 

Ja ganske vondt, men jeg tenker at det med venninnen burde jeg ha tatt som et varsel, og dumpet han tidligere. Jeg klarer ikke å tro at han og venninnen hans ikke har sex, når han tilbringer to uker i strekk med henne når han er i hjemlandet.... Noe skurret.

 

 

 

Anonymous poster hash: 576c6...2b0

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Du har vært veldig blåøyd som har tillatt kontakt med han fra dag én. Hva i alle dager var det ved ham som gjorde at du lukket øynene for alle advarsler om at han kun var på jakt etter uforpliktende morro?

Lenke til kommentar

Du har vært veldig blåøyd som har tillatt kontakt med han fra dag én. Hva i alle dager var det ved ham som gjorde at du lukket øynene for alle advarsler om at han kun var på jakt etter uforpliktende morro?

Jeg ble blendet av hans utseende... Men vet det var dumt av meg.

Han begynte tidlig etter kun tre ukers dating og sende meg nakenbilder. Itillegg så ville han svært sjelden overnatte sammen, og det reagerte jeg på. Nå vil han ikke vite av meg igjen. Og jeg tror at årsaken er at han følte jeg kom for tett på han. Han sa at han følte at vi hadde for mye kontakt. Og at han følte at jeg ville bli samboer, osv, mens han vil ha en løsere relasjon. Jeg tror at han skal tilbake til hjemlandet før eller siden, og at han bare leker seg i Norge ja...

 

Anonymous poster hash: 576c6...2b0

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Du har vært veldig blåøyd som har tillatt kontakt med han fra dag én. Hva i alle dager var det ved ham som gjorde at du lukket øynene for alle advarsler om at han kun var på jakt etter uforpliktende morro?

Jeg ble blendet av hans utseende... Men vet det var dumt av meg.

Han begynte tidlig etter kun tre ukers dating og sende meg nakenbilder. Itillegg så ville han svært sjelden overnatte sammen, og det reagerte jeg på. Nå vil han ikke vite av meg igjen. Og jeg tror at årsaken er at han følte jeg kom for tett på han. Han sa at han følte at vi hadde for mye kontakt. Og at han følte at jeg ville bli samboer, osv, mens han vil ha en løsere relasjon. Jeg tror at han skal tilbake til hjemlandet før eller siden, og at han bare leker seg i Norge ja...

 

Anonymous poster hash: 576c6...2b0

 

 

 

Glem han. Snu på flisa og kutt han ut fra ditt liv, på alle mulige måter. Blokker alle mulige former for kontakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...