Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg finne Android apps - apk?

 

Har tenkt å teste ut windows mobil nå, men det er ikke for mange apps i windows store`en

 

Hvor er det best å finne slike apk`er for android, slik at jeg kan få lagt de inn på min Windows mobil?

Det er både norske og utenlanske.

De som jeg ønsker er disse:

 

Gulesider Ebay Posten Prisjakt  TrackChecker  Google Earth  Ohm`s law  SMSBanking  WiFi Analyzer  SRBank Handelsbanken  Google OVersetter  Movielicious  IMDB  Ship Finder  Hvem Eier Bilen  VIA Travel  Filmweb  Norsk Tipping  Angry Birds  Marine Traffic.com  Speedtest.net  Biltema  Samsung Smart  VG Pent.no  SMS Backup & Restore  Handelsbanken  SMSBanking 4  Engangskode  Bil og henger  Finn.no  Finn.no  Oppo Remote  Denon –  Garmin Connect  Synology DS Video  Synology DScam  Synology DS Cloud  Synology DS Download  Netamo  Nights Keeper  TeamViewer  EZCast  EZCast Pro  Politikontroller  Paysafecard  Logitech Harmonylink  Viaegencia  Ztory  Bancosabadell  Regnr  SAS  Norwegian  Mine Kontakter Telenor  Playstation app  Clash of Clans  Sonos  Min Sky Telenor  Altinn  Lydbok  Blitz Brigade  Mesure & Sketcher  Garmin Fit  Maps.me  Run On Earth  Samsung Level 

 

Endret av ray001
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aabLQt

Hvis du har en Android telefon kan du bruke apkextractor for å hente ut apk filene fra telefonen :)

 

Edit: Bare husk at mange av appene du nevner er avhengig av google play services, å det funker veldig dårlig enn så lenge på windows phone...

Endret av Slettet-aabLQt
Lenke til kommentar

Apper som er laget for en platform er ikke direkte overførbare til en annen platform. Mao du kan ikke ta en apk-fil for en Android-app og installere/kjøre denne på en Windows-telefon.

Copy & paste ifra annen tråd.

 

"How to install Android apps (apk) on [WP10] windows Mobile10 [Tutorial] 2015 New" - https://www.youtube.com/watch?v=BC_zTJetaA4

 

Har aldri gjort dette enda...Copy Co

 

MEN er da usikker på hvor bra det fungere når man skal bruke app`en? Hvordan er flyten? Stabilitet osv???

Lenke til kommentar

Hvis du har en Android telefon kan du bruke apkextractor for å hente ut apk filene fra telefonen :)

 

Edit: Bare husk at mange av appene du nevner er avhengig av google play services, å det funker veldig dårlig enn så lenge på windows phone...

Må bare få hjem min Samsung Galaxy N4 nå,så jeg kan få testet dette
Lenke til kommentar

De nettsidene hjalp meg ikke så mye, da det er mest norske apps jeg er etter.

 

Men fikk dette til:

-tvguidepaid

-viaegencia

-logitech.harmonylink

-netatmo

-bancosabadell

-filmweb

-no.finn.android

-lydbokapp

-no.posten.sporing.controller

-prisjakt

-handelsbanken

 

Virket ikke:

-Snapchat

-ztory

-sonos

-samsung level

-trackchecher

 

 

Garmin er jeg usikker, fungere ikke, men kommer langt inn i programet før det låser seg, må teste litt mer

 

 

EDIT

Dette var testet med en Samsung galaxy nettbrett(tok mine apk`s), og ikke min mobil(da den er enda på service), så blir kanskje bedre med mobilen?

Endret av ray001
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...