Gå til innhold

Går tom for strøm, LG Nexus 5


Anbefalte innlegg

Hei, de siste mnd har det skjedd ne rart med mobilen, den lader seg ut helt vanvittig fort.

 

Har lenge hatt lite ledig minne, men det har ikke utgjort noe på batteri levetiden.

Å plutselig ble den utladet på 3-4timer(helt oppladet og lå i skapet på jobb) skulle ta tlf til lunsj og da var den utladet uten å brukt den.

 

Hadde litt tidligere anelse om at batteriet var dårlig, så kjøpte nytt batteri og byttet, men ingen forskjell.

 

Rensket opp en del bilder idag og fikk oppdatert apper jeg bruker daglig i håp om at det hjelper.

 

Noen som har en anelse på hvordan få den tilbake til god batterilevetid?

 

PS:

mobildata og bluetoth er av, så de er ikke grunn ;)

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Nexus 5 selv og har ikke vært borti dette problemet på den. Men et par telefoner tilbake hadde jeg Samsung Galaxy S2 som jeg opplevde dette med. Fant da ut at det skjedde på steder med dårlig dekning (jobbet en del i en kjeller på et prosjekt på den tiden) og merket at punkter på skjermen ble meget varm. Kanskje prøve å sette den i flymodus når du allikevel ikke har den med deg og muligens en fabrikkgjenoppretting gjør susen. Husk i så fall å ta vare på bilder/filer du vil ta vare på.

 

Min Nexus har ikke falt mye på batterilevetiden, har hatt den et drøyt år nå. Men jeg fikk knertet audio-utgangen da jeg klatret opp i en stige med hodetelefoner på og kabelen hang igjen på et trinn. Etter dette har den synket noe, men holder helt fint ut en dag på fullt batteri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...