Gå til innhold

Hvor er Captain Morgan rusbrusen tatt veien? Tips til å blande selv?


Anbefalte innlegg

På lørdags kveld pleide jeg å ta meg en flaske Captain Morgan enten til maten eller senere på kveld. Med isbiter såklart.

 

Siste måneden har den ikke vært å finne i hylla, og smaken er en av tingene jeg savner. Noen som vet hva som har skjedd? Alle 8 butikkene jeg har sjekket selger den ikke lengre..

 

Nå vet jeg at de selger på polet, men den har en bismak av neglelakkfjerener som jeg ikke liker. Men dersom noen vet hvordan denne kan blandes for å få mest mulig lik smak som rusbrusen hadde det vært fint å høre. Å blande kun med cola er ikke nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meiner på at denne fortsatt skal finnast, men eg trur det er ein del butikkar som selger så lite av den at dei tar inn minst mulig. I likehiet med mange andre typar rusbrus og ferdigblanda drinkar så sliter den med at den lett blir litt vell dyr i forhold til alternativet.

 

Når det gjeld å blande sjølv så skal det være berre Captain Morgan spiced rum og cola i dei ferdigblanda flaskene. Det er mulig dei har tilsatt litt syntetisk lime-smak, men bortsett frå det skal det ikkje være noke andre ingrediensar i den ferdigblanda versjonen.

 

Om du ikkje synest det smakar likt så vil eg anbefale at du testar med å blande med forskjellige typar cola (rekner med at flaskeversjonen bruker ein form for billigcola til sine drinker).

Husk også å blande svakt nok, det er ofte fristande å tilsette litt ekstra rom, men då smakar det ikkje likt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...