Gå til innhold

Dette er Googles nye referansetelefoner for Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foreløpig ingen som har slaktet noen av modellene pga manglende minnekortstøtte.

 

Har folk skjønt at større og raskere lagring, kombinert med skylagring, er fremtiden? :)

 

Men, kan forsåvidt forstå at for enkelte er det kjekt med minnekort. For min del foretrekker jeg større og raskere lagring:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

kommer sannsynligvis til å kjøpe en av disse, men vil kanskje vente på tester før jeg bestemmer hvilken. For meg er mengden ram største ankepunkt ved 5x, mens med 6P er jeg redd de kanskje bruker dårlige amoled skjermer og det er svakt hvis den mangler ois.

 

Angående størrelsen 6P antar jeg de sammenligner med iPhone. Jeg vil si størrelsen er ganske imponerende siden de har fått plass til stereohøyttalere foran, men den er nok ikke liten i forhold til andre med samme skjermstørrelse.

Lenke til kommentar

 

 

Noen som veit om dei kjem for salg andre steder enn Google Store i Norge? 5800 var litt stivt for 32 gb 6P...

Norske priser har jo ikke komt enda...

 

 

Har du lest tråden....?

 

Oja :p Det var litt dyrt... men kjøper uansett :) På tide med ny. (kan jo hende at det ikke er den endelige prisen da (krysse fingrene) Jeg er ikke sikker på noe før den nordiske lanseringen :p)

Lenke til kommentar

Sammenlignet med min Note Edge er begge Nexus telefonene svære i forhold til skjermstørrelsen.

De kunne ha gjort en bedre jobb med 5X. LG burde klart og lage den mindre, og fått på plass mer minne. (Kan jo være at Android har blitt bedre med minnebruk)

Må kansje se etter en annen mobil igjen da. Må støtte Qi trådløs lading.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...