Gå til innhold

Tjene penger som ungdom


Rtse

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er 16 år gammel å har søkt mange jobber uten hell. Nå prøver jeg å finne andre måter å tjene penger på. Det er ikke snakk om mye penger, 1000-2000 i måneden hadde jeg vært fornøyd med. Jeg slutter 16:00 på skolen og har derfor ikke all verden med tid bortsett fra helgene. Alt bortsett fra barnepass og koding høres stort sett bra ut. Setter pris på innspill. :)

Endret av Rtse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Norpost / dele ut reklame er det jeg kommer på. 

Småjobber på finn? Typisk rydde i hagene til folk ol. 

Vaske hjemme hos noen? / man kjenner. 

Norpost har jeg aldri hørt om før nå, men det høres ut som en veldig grei jobb. Da slipper jeg de sure folka når jeg selger bl.a. vg. (Dessverre ingen ledige stillinger. http://www.norpost.no/#!jobbe-hos-oss/ca5p)

Det er veldig lite småjobber rundt her, oppdaterer daglig men er alltid bare frakting av noe til en annen by langt unna.

Endret av Rtse
Lenke til kommentar

Garantert noen eldre som trenger hjelp til gressklipping nå mot slutten av sesongen og diverse. Heng opp en lapp på dagligvarebutikkene som er rundt deg.

Har ikke gressklipper >.> Blir litt lettere når snøen kommer da, fordi jeg har spade. 

Endret av Rtse
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

 

Garantert noen eldre som trenger hjelp til gressklipping nå mot slutten av sesongen og diverse. Heng opp en lapp på dagligvarebutikkene som er rundt deg.

Har ikke gressklipper >.> Blir litt lettere når snøen kommer da, fordi jeg har spade.

Bare si at du kan bruke dems :p

Nå bor jeg i borettslag da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...