Gå til innhold

Vil inn i førstegangstjeneste med blir ikke kalt inn til sesjon del 2


Jack13

Anbefalte innlegg

Hei

 

Den tiden hvor jeg skulle svare på sesjon del 1 så hadde jeg ikke lyst til å gå i førstegangstjeneste, så fikk svar om at jeg ikke var tjeneste dyktig pga pollen allergi. Noe jeg syntes var greit da, men i etter tid har jeg hatt noe enormt lyst til å gå i førstegangstjeneste så jeg sendte forsvaret en mail angående dette og de sa om jeg sendte en legeerklæring angående allergien min og at jeg ikke er avhengig av medisiner så skulle jeg bli vurdert igjen om jeg blir tatt opp til sesjon del 2.

 

Jeg sendte dem legeerklæringen og har nå fått svar hvor de sier at jeg ikke blir kalt inn på sesjon del 2 på grunnlag av svarene jeg sendte i sesjon del 1.

 

Er det noe jeg kan gjøre med dette? Har ekstremt lyst til å gå førstegangstjeneste og er veldig motivert.

 

På forhånd takk!! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ring 03003 og snakk med noe i forsvaret personlig istedenfor å sende mail. Kan være lettere å forklare situasjonen over telefon. Og er du heldig så møter du en/ei snilt menneske som har forståelse. Har hørt om mange som har kommet inn eller sluppet etter en telefon.

Endret av toy_man
Lenke til kommentar

Hei

 

Tusen takk for raske svar!

 

Har nå ringt forsvaret og fikk dessverre ikke gjort noe med dette. Tror hun jeg snakket med ikke hadde så lyst til å hjelpe meg, Jeg fikk heller ikke endret noen av svarene mine på sesjon del 1 :/ 

Endret av Jack13
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...