Gå til innhold

Oktoberfest 2015 - Keyzer - Canon 50mm f/1.8 stm

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Blitt for lite fotografering i det siste, så nå er det på tide å få ut fingeren.

Bruker: Keyzer.
Objektiv: Canon 50mm f/1.8 stm.
Deltakernivå: Pingle (men jeg håper å levere mer enn minstekravet).

Endret av Keyzer28
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124
Skrevet

Et godt komponert bilde! Masse linjer, det liker jeg. Og enkelheten i bildet løfter det til et nytt nivå. :)

Skrevet

Mener å ha sett tidligere at du kan å komponere bildene dine. Du skuffer ikke akkurat her heller. Det "tomme" feltet blir slett ikke tomt pga alle linjene. Men nå har du satt forventingspresset for fortsettelsen.

Skrevet

Nydelig minimalistisk. Sånn jeg kunne ha likt å ha på veggen.

Fornøyd med objektivet? Har en halv tanke om å kjøpe det selv. Men jeg tar så lite bilder om dagen, og bruker mest kompaktkamera, så det er vel overkill...

Skrevet (endret)

Veldig spennende komposisjon. Artig å se bilde fra deg igjen. Samtidig gleder jeg meg til å se hva du får til med objektivet. Kameratype?

Endret av Rowdy
Skrevet

Takker for svar!

Rowdy: Bruker 5DmkIII.

Dag 4.

Vanskelig å velge i dag. Rett og slett fordi jeg ikke var spesielt fornøyd med noe. :) Men det var en fin kveldstur rundt i Oslo likevel.

post-42603-0-16132500-1443990180_thumb.jpg

Skrevet

Skikkelig dystert i skogen. Passer bra med low-key mot det hvite på dørene og taket. Et annerledes høstbilde.

Synes det var et godt valg å benytte søylene i forgrunnen til en tredeling av bildet på dag 4.

Dag 6: He, he. Det ser ut til at selfiestick har blitt obligatorisk for turister.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...