Gå til innhold

Passer Radeon 9600Pro i dette gamle hovedkortet?

Spaz

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen her som vet om det fungerer å kjøre et Radeon 9600 Pro skjermkort i et eldre Asus CUBX (i440BX chipset) hovedkort?

Endret av Spaz
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken AGP Hastighet har hovedkortet? Radeon 9600Pro støtter så vidt jeg vet (rett meg vhsi jeg har feil noen) AGP 8x, 4x og 2x. Jeg tror hovedkortet ditt støtter 2x og dermed støtter Radeon9600Pro. Sjekk først viss du er i tvil, før du kjøper :yes:

Skrevet

Jeg er ikke helt 100% sikker på om Radeon 9600PRO støtter APG x2... Trodde det var AGP x4 som var minimum...

Har ikke tid til å gugle rundt nå - men skulle ikke tro det tok deg så mye tid å få svaret ditt der...

Skrevet
Er det noen her som vet om det fungerer å kjøre et Radeon 9600 Pro skjermkort i et eldre Asus CUBX (i440BX chipset) hovedkort?

Jada det skal gå fint så lenge det ikke er AGP pro eller 1x typen da (rev 1.0 står det da ved porten) hvis det står rev 2.0 eller rev 3.0 så fungere det helt sikkert!!

Lykke til ;)

Skrevet
Hos [url="http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction=artikkel&id=3CBDB388-080F-D0AF-9D1346C6F0AA32BD&side=2"]PCWorld[/url] har de en grei forklaring på de forskjellige AGP portene.

Da er det bare å finne ut hvordan AGP kortet (Radeon kortet) og AGP porten ser ut, så skal det passe.

Håper det er noe å bli smartere av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...