Gå til innhold

Killing us softly with their drugs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er egentlig ganske motbydelig måten rus- og medisinsituasjonen er. Når man har mange naturlige alternativer med bedre effekt med færre eller ingen bi-virkninger. Har også hørt fra en student at snakk om alternativ (les: naturlig) medisin ble tatt ille opp, og hun ble servert en lekse om at hun måtte ta et valg, fordi alternativ medisin skulle det ikke være snakk om der. Man skiller tydeligvis dette ut som alternativ voodoo-innbilningsmedisin uten å ta hensyn til påviste medisinske effekter. Men ta dette som hva det er "jeg fikk høre av noen at". Det er dog ingen nyhet at naturlig medisin blir sett på med denne holdningen.

 

Jeg fikk meg katt for litt siden. På samme fikk jeg non-stop rennende nese og nysing. Når jeg ikke nøs så opplevde jeg "nesten-nyse"-effekten og et vrengt tryne som følge av dette. Fy faen, du vet ikke hvor jævlig det er å nesten-nyse konstant før du har prøvd det. Og massive, eksplosive, kraftfulle nys du aldri har sett maken til. Fy faen jeg hater nysing etter dette. Jeg var altså allergisk (no shit, Sherlock).

 

Gikk til legen og fikk påvist allergien. Han skrev ut resept på medisin "med få bi-virkninger". Gikk så for å kjøpe dette på apoteket med fikk beskjed om at de ikke fikk tak i det, og det ville ta litt tid. Ingen andre hadde det heller, det var rett og slett noe de ikke kunne få tak i for øyeblikket.

 

Så mens allergien forverret seg satt jeg meg ned å søkte internettet for alternative medisiner i mellomtiden. Endte opp med å prøve en cocktail med eplecidereddik og pepperrot. Fant ut at eplecidereddik var tilstrekkelig alene og har siden helt eliminert alle symptomer. I tillegg er det bra for deg, styrker for eksempel immunforsvaret. Så nå tar jeg 1-2 teskjeer eplecidereddik til dagen (kammuflert med vann og juice).

 

Utrolig. Fuck dyr reseptmedisin.

 

 

 

Mulig jeg trenger en bli smart pille her for jeg skjønte ikke helt budskapet i den videoen  :hmm:

https://en.wikipedia.org/wiki/Nootropic :p

 

Eventuelt les deg opp på legemiddelindustriens tvilsomme gjerninger. Har ikke inntrykket av at det er så ensidig som førsteposten ytrer det, men hva vet jeg. Men i nyansene er det utvilsomt mørke farger.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Har også hørt fra en student at snakk om alternativ (les: naturlig) medisin ble tatt ille opp, og hun ble servert en lekse om at hun måtte ta et valg, fordi alternativ medisin skulle det ikke være snakk om der. 

 

Det er for samme grunn som at det ikke finnes alternativ mattematikk...

Retorikken din er ulogisk.

All "naturlig" medisin som får påvist virkning blir assimilert av skolemedisin.

 

At du ble kvitt allergi med eplecidereddik trenger heller ikke å si til at de to tingene hadde sammenheng.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er egentlig ganske motbydelig måten rus- og medisinsituasjonen er. Når man har mange naturlige alternativer med bedre effekt med færre eller ingen bi-virkninger. Har også hørt fra en student at snakk om alternativ (les: naturlig) medisin ble tatt ille opp, og hun ble servert en lekse om at hun måtte ta et valg, fordi alternativ medisin skulle det ikke være snakk om der. Man skiller tydeligvis dette ut som alternativ voodoo-innbilningsmedisin uten å ta hensyn til påviste medisinske effekter. Men ta dette som hva det er "jeg fikk høre av noen at". Det er dog ingen nyhet at naturlig medisin blir sett på med denne holdningen.

 

Jeg fikk meg katt for litt siden. På samme fikk jeg non-stop rennende nese og nysing. Når jeg ikke nøs så opplevde jeg "nesten-nyse"-effekten og et vrengt tryne som følge av dette. Fy faen, du vet ikke hvor jævlig det er å nesten-nyse konstant før du har prøvd det. Og massive, eksplosive, kraftfulle nys du aldri har sett maken til. Fy faen jeg hater nysing etter dette. Jeg var altså allergisk (no shit, Sherlock).

 

Gikk til legen og fikk påvist allergien. Han skrev ut resept på medisin "med få bi-virkninger". Gikk så for å kjøpe dette på apoteket med fikk beskjed om at de ikke fikk tak i det, og det ville ta litt tid. Ingen andre hadde det heller, det var rett og slett noe de ikke kunne få tak i for øyeblikket.

 

Så mens allergien forverret seg satt jeg meg ned å søkte internettet for alternative medisiner i mellomtiden. Endte opp med å prøve en cocktail med eplecider-eddik og pepperrot. Fant ut at eplecider-eddik var tilstrekkelig alene og har siden helt eliminert alle symptomer. I tillegg er det bra for deg, styrker for eksempel immunforsvaret. Så nå tar jeg 1-2 teskjeer eplecider-eddik til dagen (kammuflert med vann og juice).

 

Utrolig. Fuck dyr reseptmedisin.

 

 

 

Mulig jeg trenger en bli smart pille her for jeg skjønte ikke helt budskapet i den videoen  :hmm:

https://en.wikipedia.org/wiki/Nootropic :p

 

Eventuelt les deg opp på legemiddelindustriens tvilsomme gjerninger. Har ikke inntrykket av at det er så ensidig som førsteposten ytrer det, men hva vet jeg. Men i nyansene er det utvilsomt mørke farger.

 

 

 

Should prescription drugs be made by people that gain financially by keeping us sick?

Nope, it should be made by incompetent bureaucrats that make money by taxing us, and thus want us to be healthy and work as hard as possible ;)

 

 

LOL It is evident is evident to me that patents is to blame. So we the people could can stop it when we mobilize against patents. When patents are gone people that care about health would take over. Sharing is good, pattens  is evil.

Lenke til kommentar

Det er for samme grunn som at det ikke finnes alternativ mattematikk...

Retorikken din er ulogisk.

All "naturlig" medisin som får påvist virkning blir assimilert av skolemedisin.

 

At du ble kvitt allergi med eplecidereddik trenger heller ikke å si til at de to tingene hadde sammenheng.

Var gjerne dårlig formulert, men poenget var holdningen til naturlig, ubearbeidet medisin, som da gjerne regnes som alternativ i den forstand at man idag bruker mye kunstig medisin.

 

Men skal sjekke opp i dette når jeg får sjansen (en gang i framtiden) da jeg ikke helt husker detaljene.

 

 

Klart har det en sammenheng, hva mener du? Har du en annen forklaring på at allergien forsvant etter dette? Før dette var det nok å være i samme hus, nå koser jeg med katten så mye jeg vil. Det er forøvrig mange andre som rapporterer suksessfulle resultater med eplecidereddik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er for samme grunn som at det ikke finnes alternativ mattematikk...

Retorikken din er ulogisk.

All "naturlig" medisin som får påvist virkning blir assimilert av skolemedisin.

 

At du ble kvitt allergi med eplecidereddik trenger heller ikke å si til at de to tingene hadde sammenheng.

Var gjerne dårlig formulert, men poenget var holdningen til naturlig, ubearbeidet medisin, som da gjerne regnes som alternativ i den forstand at man idag bruker mye kunstig medisin.

 

Men skal sjekke opp i dette når jeg får sjansen (en gang i framtiden) da jeg ikke helt husker detaljene.

 

 

Klart har det en sammenheng, hva mener du? Har du en annen forklaring på at allergien forsvant etter dette? Før dette var det nok å være i samme hus, nå koser jeg med katten så mye jeg vil. Det er forøvrig mange andre som rapporterer suksessfulle resultater med eplecidereddik.

 

 

The only reason I can think of, that can explain why they use don't use organic chemistry, is shelf life. So big fucking fat cats in America can profit in Norway. All of our drugs could have been made by organic extracts from herbs, leafs, roots etc. And put in capsules and sold from a cooler.

 

But the drug dealers (doctors) would not like that, because then there would be changes and they get kickbacks.

 

I wonder why politicians never talk about stuff like this? Oh, I forgot. They don't care about important matters, only the status quo. What a bunch of cunts.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...