ExtremeGo Skrevet 12. september 2015 Skrevet 12. september 2015 Hei ! jeg har tenkt å kjøpe en 2016 modell Leaf som snart kommer , vil tro den kommer for salg i desember og levering januar. Så jeg trenger bil fra oktober - januar . Noen som har erfaring med løsninger på leiebil til man har fått sin nye bil ? Kan det tenkes at Nissan har noen løsninger ?
Luske_Ludvig Skrevet 12. september 2015 Skrevet 12. september 2015 Tja, her er en doning som er godkjent til januar neste år: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=64124560&searchclickthrough=true
13:18 Skrevet 12. september 2015 Skrevet 12. september 2015 Hei ! jeg har tenkt å kjøpe en 2016 modell Leaf som snart kommer , vil tro den kommer for salg i desember og levering januar. Så jeg trenger bil fra oktober - januar . Noen som har erfaring med løsninger på leiebil til man har fått sin nye bil ? Kan det tenkes at Nissan har noen løsninger ? Dersom du skriver kontrakt på kjøp av den nye bilen nå, så kan det jo være at bilforhandleren har en grei løsning for deg med rimelig lånebil i mellomtiden. Det skader jo ikke å høre med ham.
flamethower1234 Skrevet 12. september 2015 Skrevet 12. september 2015 Hør med bilforhandleren din først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå