Gå til innhold

14-års "jubileum" for terrorhendelsen 11. september mot WTC (og samleartikkel på Nyhetsspeilet)


clink

Anbefalte innlegg

I dag er det 14-år siden dagen som mange kanskje husker bedre enn sin egen bryllupsdag eller andre personlig viktige hendelser.

Det var da 3 skyskrapere, alle sammen solide stålkonstruksjoner, kollapset samme dag og verden siden ikke har vært den samme.

Nyhetsspeilet markerer dagen med en samle-artikkel med 11. september-artikler
http://www.nyhetsspeilet.no/2015/09/10-bevis-pa-verdens-storste-bedrag-911/

Selv er jeg en av de mange som for lengst er overbevist om at den store operasjonen må ha vært utført i samarbeid med myndighetene selv og at byggene ble revet bevisst.
Dette pga det store lasset av tydelige indisier og bevis på at byggene må ha vært tatt ned kontrollert.

Folk som meg, som gjerne linker til "Speilet" eller nevner artiklene deres, blir fort hogget ned på refleks.

Vi vet at alle tabloidaviser og nettaviser i tillegg til normale viktige saker, gjerne skriver om alskens mulig dritt, men når det gjelder 11. september så er det stort sett de offisielle forklaringene (basert på NIST mm.) som formidles og andre synspunkter nærmest sensureres (de formidles omtrent ikke, med noen unntak).

Når det gjelder 11. september, så er det kommet ganske mange seriøse artikler og skribenter på banen opp gjennom årene, men jeg finner aldri noe om disse i kjent norsk media.....bortsett fra Nyhetsspeilet.
(et godt eksempel på foredragsholder/skribent på nett er Christopher Bollyn, som har noen høyst seriøse foredrag om 9-11. Pga hans befatning med 9-11 informasjonsarbeid har han levd i eksil i bl.a. Norge, i tillegg til å ha studert i Norge flere sesonger tidligere).

I USA først og fremst er det over mange år bygget opp en gruppe kalt Architects and Engineers for 9-11 Truth - ae911truth.org
Disse har nærmere 2500 faglige medlemmer (som Bollyn sier, "de som bygde disse tårnene") og i tillegg 25000 støttemedlemmer. Gruppa som ledes av Richard Gage, jobber for ny etterforskning av terrorhendelsen og har gått fra å være sensurert i USA-media til å faktisk bli viet sendetid i kjente store TV-kanaler. I tillegg finnes et lass med seriøse alternative nettsteder for fakta om kollapsene, flyene og alt som foregikk rundt denne saken.


Spørsmålet:
Kan noen forklare meg seriøsiteten til norsk kjent media (alle avisene eller TV-kanalene), når de sjelden eller aldri vil ta opp type inside-job, alle påstandene om kontrollert demolition osv, som er veldig utbredt i alternative medier?

Endret av clink
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag er det 14-år siden dagen som mange kanskje husker bedre enn sin egen bryllupsdag eller andre personlig viktige hendelser.

Hæ? Jeg husker at angrepet ble nevnt i avisene, vil tro det også ble rapportert på tv, men jeg kan ikke si jeg bet meg spesielt merke i det. Under 3000 omkomne, et ikke spesielt høyt tall sammenlignet med andre krigsepisoder (eller sivile ulykker, for den del). Dessuten skjedde det på andre sida av Jorda, det vedkom ikke oss i Europa nevneverdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...