Gå til innhold

RETRO CREW S01E01: WINGS OF FURY


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:thumbup:

 

Video var ett veldig bra format for RetroCrew! (Selv om jeg personlig var veldig glad i "Spillklubben" og :))

Bra episode! Savner litt at bilde vi ser, ser dere samtidig slik at kommentarene dere sier til spillet stemmer overens med det vi ser. Dere var 10-20 sekunder bak bildet med kommentarene.

 

Spent på neste spill! Var ikke mange av multiplayer spillene back in the days, men gøy om det blir noen interne konkurranser og på dere :)

Endret av PerAndre123
Lenke til kommentar

Nedtur at det er i videoformat. Elsket å høre på RetroCrew på vei til jobb. Men nå må man plutselig streame en video,og eventuelt følge med. Deg har man ikke mulighet til på farta.

 

Heldigvis har RadCrew flere andre gode shows man kan lytte til. :-)

Endret av etse
Lenke til kommentar

Nedtur at det er i videoformat. Elsket å høre på RetroCrew på vei til jobb. Men nå må man plutselig streame en video,og eventuelt følge med. Deg har man ikke mulighet til på farta.

 

Heldigvis har RadCrew flere andre gode shows man kan lytte til. :-)

 

Jepp vi fant ut at vi ville gjøre ett av showene om til video og Retro Crew passa best. Men jeg kan love at Rad Crew og Rad Crew Neon ALLTID vil være lydbaserte.

Lenke til kommentar

:thumbup:

 

Video var ett veldig bra format for RetroCrew! (Selv om jeg personlig var veldig glad i "Spillklubben" og :))

Bra episode! Savner litt at bilde vi ser, ser dere samtidig slik at kommentarene dere sier til spillet stemmer overens med det vi ser. Dere var 10-20 sekunder bak bildet med kommentarene.

 

Spent på neste spill! Var ikke mange av multiplayer spillene back in the days, men gøy om det blir noen interne konkurranser og på dere :)

 

Moonstone?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...