Gå til innhold

er tab pro 12.2 gammeldags?


autistisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Bør jeg kjøpe nytt? Jeg liker personlig mitt tab pro 12.2 for det er så stort og flott til å se film på foreksempel viaplay med, men det blir tydligvis aldri mer oppdatert høyere enn 4.4.2 kitkat. Hva syns dere?

Det er fordi det er Samsung, og siden de allerede har fått pengene dine driter de i å gi deg oppdateringer. Jeg liker hardware fra Samsung veldig godt, men de suger infisert balle på oppdatere programvaren sin. Det er en av grunnene til at jeg er veldig skeptisk til å kjøpe Android telefoner og nettbrett. Man vet aldri OM man får noen oppdateringer.

 

Samsung hadde en webside der de fortalte oss når vi kan forvente oppdateringer. Den websiden har vært utilgjengelig i flere mnd, og til tross for gjentatte oppfordringer til Samsung har denne siden ikke blitt fikset.

 

12 tommers Pro er et flott nettbrett i god kvalitet, men du må nok belage deg på å ikke få Android 5. Men det funker vel like bra på Android 4?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sjekk oppdatering nå, mitt står og ruller inn 5.x.x akkurat nå. Husk at det er enhver forbrukers skjebne å være slave av produsentet av hw når det gjelder Google, må ikke legge for mye følelser eller forventninger i det :)

Google har alt oppdatert Android, at Samsung velger å ikke legge det inn på produktene sine kan de ikke gjøre så mye med. Samt at det ofte er eldre hardware som ikke alltid er kompatibelt med de siste oppdateringene, og man kan ikke bremse utviklingen for at eldre produkter skal føles nyere. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...