Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Romantiske tips for å friske opp forholdet ?


Anbefalte innlegg

Hei ! jeg trenger litt romantiske tips til hva vi kan gjøre for å friske opp i forholdet, da tenker jeg på noe utenom ferietur til utlandet og slike litt dyrere ting. Kansje noen spennende forslag til dater i stedet for å gå ut på resturang, evt andre ting og som vi kan gjøre i lag som et par :) lage ting ?  Så ingen tips er domme tar i mot alt med åpne armer :)!

 

Er forresten kvinne på 20 og mann på 26, han liker paintball og data, hun liker turer, ut av leiligheten å finne på noe eller være kreativ og lage ting.



Anonymous poster hash: a6ffd...eb5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Picknik på stua med telys og et bredt valg av pålegg :) Billig enkelt koselig.

Masasje med forskjellige oljer? Trenger ikke koste masse, men er koslig. Man kan prate om ting mens man holder på, eller gjøre det mer intimt og seksuelt feks.

Hva med en biltur til en fin plass i nærområdet?

Male et maleri sammen? STORT OG TIDKREVENDE, jeg gjorde dette med eksen og synes det var kjempegøy og morsomt resultat. Hengte det på veggen bak sofaen.

Gjøre noe begge aldri har gjort før? Selvbruning? Haha, syntes jeg var utrolig festlig enda jeg hater kosmetikk etc. Lo lenge av det i ettertid.

La han/hun sminke deg og du sminke han/hun? (er vel morsommere for jenta enn gutten, men er også ting man tar frem senere).

Lage en skikkelig vanskelig middagsrett som er sinnsykt vanskelig og lage alene, begge må jobbe som et team, drikke vin og kose seg med dette etterpå (eller bryte seg hvis alt gikk sjeis).

Noen tips :)

Endret av Kasp0me
Lenke til kommentar

 

Hei ! jeg trenger litt romantiske tips til hva vi kan gjøre for å friske opp i forholdet, da tenker jeg på noe utenom ferietur til utlandet og slike litt dyrere ting. Kansje noen spennende forslag til dater i stedet for å gå ut på resturang, evt andre ting og som vi kan gjøre i lag som et par :) lage ting ?  Så ingen tips er domme tar i mot alt med åpne armer :)!

 

Er forresten kvinne på 20 og mann på 26, han liker paintball og data, hun liker turer, ut av leiligheten å finne på noe eller være kreativ og lage ting.

 

Anonymous poster hash: a6ffd...eb5

 

Sett opp telt på terassen :)

Lenke til kommentar

for så vidt vil vel romantikken dabbe av jo mer man blir kjent med hverandre sin hverdagslige selv,
dog vis man er 2 kreative samstemte sjeler så trenger man ikke romantikk fordi bare det å ha noe til felles av en hobby o.l er med på å sveise forholdet deres.
dessuten vil den gladhet dere skaper i hverandre naturlig uttrykke seg i kreative måter å gjøre den andre glad på.

jeg undrer meg hvorfor mennesker egentlig må ha romantikk,
fordi det er beroligende å komme over den perioden hvor man ikke trenger å se hverandre hver 4. time samt ikke lenger trenge å imponere den andre partner med ting som man normalt ikke ville gjort i sin hverdag.
finnes så mange andre måter å vise kjærlighet på enn romantikk :)

egentlig så er den kvalitetsfulle samtale det beste man kan komme romantikk,
fordi den kvalitetsfulle samtale trenger ikke levende lys eller omgivelser men kun et usynlig bånd som blir sterkere uansett hvor man geografisk vandrer.
faktum er at romantikken blomstrer mest der man har en kvalitetsfull samtale der begge parter føler en tilhørighet til hverandre,-og fra der flommer ordene og romantikken ut av seg selv.

Lenke til kommentar

for så vidt vil vel romantikken dabbe av jo mer man blir kjent med hverandre sin hverdagslige selv,

dog vis man er 2 kreative samstemte sjeler så trenger man ikke romantikk fordi bare det å ha noe til felles av en hobby o.l er med på å sveise forholdet deres.

dessuten vil den gladhet dere skaper i hverandre naturlig uttrykke seg i kreative måter å gjøre den andre glad på.

 

jeg undrer meg hvorfor mennesker egentlig må ha romantikk,

fordi det er beroligende å komme over den perioden hvor man ikke trenger å se hverandre hver 4. time samt ikke lenger trenge å imponere den andre partner med ting som man normalt ikke ville gjort i sin hverdag.

finnes så mange andre måter å vise kjærlighet på enn romantikk :)

 

egentlig så er den kvalitetsfulle samtale det beste man kan komme romantikk,

fordi den kvalitetsfulle samtale trenger ikke levende lys eller omgivelser men kun et usynlig bånd som blir sterkere uansett hvor man geografisk vandrer.

faktum er at romantikken blomstrer mest der man har en kvalitetsfull samtale der begge parter føler en tilhørighet til hverandre,-og fra der flommer ordene og romantikken ut av seg selv.

godt skrevet! Damn!

Jeg har tenkt slik, selv.

Min neste dame, blir min, av slike grunner du skriver.

Samtale, kommunikasjon og en viss felles interesse for noe :)

For min del er jeg ikke der at jeg streber etter å sparke liv i en død hest, eller gjør ting som ikke faller meg naturlig.

Derfor må enkelte forhold avgå med døden også :)

Lenke til kommentar

 

for så vidt vil vel romantikken dabbe av jo mer man blir kjent med hverandre sin hverdagslige selv,

dog vis man er 2 kreative samstemte sjeler så trenger man ikke romantikk fordi bare det å ha noe til felles av en hobby o.l er med på å sveise forholdet deres.

dessuten vil den gladhet dere skaper i hverandre naturlig uttrykke seg i kreative måter å gjøre den andre glad på.

 

jeg undrer meg hvorfor mennesker egentlig må ha romantikk,

fordi det er beroligende å komme over den perioden hvor man ikke trenger å se hverandre hver 4. time samt ikke lenger trenge å imponere den andre partner med ting som man normalt ikke ville gjort i sin hverdag.

finnes så mange andre måter å vise kjærlighet på enn romantikk :)

 

egentlig så er den kvalitetsfulle samtale det beste man kan komme romantikk,

fordi den kvalitetsfulle samtale trenger ikke levende lys eller omgivelser men kun et usynlig bånd som blir sterkere uansett hvor man geografisk vandrer.

faktum er at romantikken blomstrer mest der man har en kvalitetsfull samtale der begge parter føler en tilhørighet til hverandre,-og fra der flommer ordene og romantikken ut av seg selv.

godt skrevet! Damn!

Jeg har tenkt slik, selv.

Min neste dame, blir min, av slike grunner du skriver.

Samtale, kommunikasjon og en viss felles interesse for noe :)

For min del er jeg ikke der at jeg streber etter å sparke liv i en død hest, eller gjør ting som ikke faller meg naturlig.

Derfor må enkelte forhold avgå med døden også :)

 

takk takk.

godt å se at jeg ikke er alene :)

altfor mange som skal lever opp til forventninger som ikke eksisterer annet enn på film og revyer.

heldigvis er erfaring og skuffelser gode lærere :)

Endret av t_o_m_m_y
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...