Gå til innhold

Macen blir varm når den lader


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Opplever nå at Macen blir veldig varm når den lader. Temperatur vet jeg ikke dessverre da jeg ikke vet hva jeg skal gjøre for å finne det ut.

 

Er det noen som vet hva som kan være problemet? Laderen ser slik ut nå, etter at jeg kjøpte den helt ny på Lefdal mai 2013.

 

 

16868118774_2ecb0505ec_b.jpg

 

 

Takk for svar!!

Endret av kjekset
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt erfaring med at ledningen ved kontakten (som går inn i MacBooken min) får først en hevelse som ettervært resulterer i at ledningen blir flerret (både plastikken og det inne i) - opp slik du har det i bildet - og jeg har byttet laderen hele tre ganger før jeg skjønte hvorfor dette skjedde.

Det jeg har funnet ut på egenhånd er at det kan ha med retningen du putter kontakten inn i MacBooken din (to muligheter) - og jeg vil anbefale å ikke putte inn kontakten slik at ledningen går langs Macen sin venstreside (mot deg), men å hele tiden ha ledningen i retning "bakover" (fra deg). Om du gjør den feilen jeg har gjort så fører det til at ledningens innmat og utvendige plastikk vrir og tvinner seg  spesielt når du bytter retningen til kontakten flere ganger (også selv om du er veldig bevist på å ikke få vridning).

Her er korrekt retning som du bør holde deg til:

maxresdefault.jpg

Endret av GungFu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...