Gå til innhold

GUIDE: 11 Windows 10-tips alle bør prøve

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Angående punkt. 7, hvor man skal kunne endre søkemotor. Det gikk greit å endre til Google, men ikke Google scholar? Scholar dukker ikke opp i lista over alternativer man skal kunne velge etter at man har tatt den i bruk? Google scholar støtter kanskje ikke OpenSearch-standarden?

Endret av ronron25
Skrevet

"Om du virkelig vil detaljstyre, er også den obskure «God Mode»-funnksjonen tilgjengelig fortsatt."

Husker jeg rett, så skrives "funksjon" <-- sånn

Skrevet

Angående punkt. 7, hvor man skal kunne endre søkemotor. Det gikk greit å endre til Google, men ikke Google scholar? Scholar dukker ikke opp i lista over alternativer man skal kunne velge etter at man har tatt den i bruk? Google scholar støtter kanskje ikke OpenSearch-standarden?

Google var vel tilbakeholdne med å legge inn støtte for OpenSearch på den vanlige søkemotoren så skulle ikke forundre meg om de holder tilbake de mer spesialiserte søkefunksjonene sine for å "sabotere" Microsoft.

Angående adblock så er eneste alternativ pdd å modifisere hosts-fila. Fordelen med dette er at det i tillegg til å blokke ads i hele Windows, for eksempel også i apper, men det er nok for avansert for folke flest.

http://winhelp2002.mvps.org/hosts.htm

Støtte for extensions i Edge er forventet å komme med "Threshold 2" som er ventet i oktober.

Skrevet

Ærlig talt...

1,2,3,4,5,6,7,8,....10,11. Det er 10 tips til Windows 10. Bedre på alle måter, og desto flauere at tittelen er 11 tips...

Skrevet

Jeg gjorde punkt 11 og angrer bittert fordi mange programmer sluttet og virke. Spørsmålet er visst jeg legger inn w7 igjen, kommer da nøkkelen min til og fungere ?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...