Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Nytte av KJEMI 2 ?


Anbefalte innlegg

Jeg har foreløpig satt Matte R2, Fysikk 2 og KJEMI 2 som mine valgfag i 3 - klasse. Men jeg har hørt at kjemi 2 kan være vanskelig, og vurderer å bytte med Informasjonsteknologi(IT) 1 ( hadde 2 i fjord).

 

Det eneste som jeg tenker på om jeg stenger mange dører ved å ikke velge KJEMI 2. Ville selv sagt at jeg var mer interessert i IT enn kjemi, selv om jeg faktisk fikk femmer i IT i fjord og sekser i Kjemi. Hvis noen visste noen om hva slags utdanninger som man måtte ha KJEMI 2 til, eller kanskje en link til dette, hadde det vært til stor hjelp

 

Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har foreløpig satt Matte R2, Fysikk 2 og KJEMI 2 som mine valgfag i 3 - klasse. Men jeg har hørt at kjemi 2 kan være vanskelig, og vurderer å bytte med Informasjonsteknologi(IT) 1 ( hadde 2 i fjord).

 

Det eneste som jeg tenker på om jeg stenger mange dører ved å ikke velge KJEMI 2. Ville selv sagt at jeg var mer interessert i IT enn kjemi, selv om jeg faktisk fikk femmer i IT i fjord og sekser i Kjemi. Hvis noen visste noen om hva slags utdanninger som man måtte ha KJEMI 2 til, eller kanskje en link til dette, hadde det vært til stor hjelp

 

Takk for alle svar :)

Eg meiner medisin er det einaste studiet i Noreg som krev Kjemi 2.

 

Og veterinærmedisin, fann eg ut.

Endret av Magnus_L
Lenke til kommentar

 

Jeg har foreløpig satt Matte R2, Fysikk 2 og KJEMI 2 som mine valgfag i 3 - klasse. Men jeg har hørt at kjemi 2 kan være vanskelig, og vurderer å bytte med Informasjonsteknologi(IT) 1 ( hadde 2 i fjord).

 

Det eneste som jeg tenker på om jeg stenger mange dører ved å ikke velge KJEMI 2. Ville selv sagt at jeg var mer interessert i IT enn kjemi, selv om jeg faktisk fikk femmer i IT i fjord og sekser i Kjemi. Hvis noen visste noen om hva slags utdanninger som man måtte ha KJEMI 2 til, eller kanskje en link til dette, hadde det vært til stor hjelp

 

Takk for alle svar :)

Eg meiner medisin er det einaste studiet i Noreg som krev Kjemi 2.

 

Og veterinærmedisin, fann eg ut.

Og odontologi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...