Gå til innhold

Fallout Shelter lanseres på Android i dag


Anbefalte innlegg

 

 

Håper de kommer med en utgave du betaler for én gang og that's it, så jeg får prøvd det selv. F2P holder jeg meg unna

 

Du går glipp av mye bra ved å sette spill i bås på denne måten

 

 

Det er de selv som setter seg i båsen, det jeg gjør er å hoppe over den type bås

 

 

I utgangspunktet en god idee. Men det finnes dog noen få god F2P spill som er verdt det, å som funger svært godt uten å bruke ekte penger. Warthunder er det beste eksempelet jeg kommer på, har spilt det veldig mye, helt uten å bruke penger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

De burde hatt en kobling slik at hvis du gjorde det bra i Fallout Shelter fikk man automatisk aktivert diverse perks i Fallout 4 når man kjøpte det.

Høres ut som elendig ide

 

AtW

Trivlig type :p
Er det utrivelig å være uenig i hva som er en god ide? Atw

 

 

Neida, en skikkelig solstråle er du  :love:

Det er en veldig dårlig idè. La oss sky slike cross-platform opplegg som pesten, slik som med pre-purchase.

Lenke til kommentar

Flere enn meg som har problemer å installere det på en Galaxy S3, står på play.google.com at S3 er supportert, men får bare feil på "manifest" og masse andre feil. Av og til lastes det ned 140MB andre ganger bare 20MB. Irriterer meg grenseløst at det ikke fungerer, spes når jeg til og med fabrikkresatte telefonen (det var på tide uansett).

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...