Gå til innhold

Bilmekanikeryrket


Anbefalte innlegg

Noen her som er bilmekanikere som kan skrive litt om hvordan yrket er ?

 

Jeg har Gått Elektro To årlig, Uten og sitte med noen lærlings plass, og nå ett år senere har jeg jobbet da innen salg og service hos Telenor. Men kunne tenkt meg inn på skolen igjen for og få en utdanning og noe og jobbe meg oppover i, som jeg vet jeg kan stå stabilt.

 

Så Er da Bil mekaniker yrket jeg har tittet litt på, men er veldig lite informasjon i forhold til hvordan de jobber, om det er greit betalt, om man kommer seg noen vei, og samt om det blir veldig kjedelig arbeid til slutt (Noe jeg har hørt fra mange)

 

Jeg har aldri skrudd noe særlig på bil før, mer elektrike anlegg fra tidligere år på Skole, men er dessverre noe jeg ikke får lærlingsplass i siden jeg har gått ett år utenom det..

 

Så hva har folk og si og mene og små tips til meg ? :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært litt på verksted  når jeg har vært på skole, Ja, det blir utrolig fort kjedelig når det ikke er mye og gjøre eller et kjedelig arbeid kommer. Men det er også utrolig kjekt til tider, det går veldig i bølger. Jeg har nå søkt inn på bilmekaniker linje på skole, og satser på at det går fint!  Jeg kunne heller ikke mye om bil, men jeg har lært utrolig mye !

 

Du får søke deg inn på bilmekaniker linje, der får du værtfall et innblikk av hvordan det er, jeg personlig syns det er ganske greit ! :)

 

Ikke minst er det utrolig greit, du sparer deg selv MANGE tusen kroner på at du kan fikse bilene dine selv ;)

Endret av Alexlinga
Lenke til kommentar

Ja litt der det ligger og selvfølgelig. Og de valgene jeg har fra elektro er ikke mangt. Er IKT men det er jo Førstelinje support men bedre hvis jeg er virkelig Heldig. Er jo der jeg er flinkest. Men tror det veldig fort ville blitt ett kjedelig yrke.

 

Påbygg har jeg og tenkt. Men Det virker veldig kjedelig, og vet ikke om jeg hadde greid og fullføre det en gang.. hmm vanskelig dette skal være hehe :)

Lenke til kommentar

Nei, det høres ut som en egen linje.

Før du velger noe ville jeg sjekket om det går an å få seg jobb i nærheten som akkurat det.

Etter min mening blir det vanskeligere og vanskeligere og få samt holde på en jobb, særlig i disse dager med en del nedbemanning.

Velg etter dine interesserr, deretter hva som tilbys av jobber.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...