mg_martin Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Hjelp :grine: ! hver gang jeg åpner en internett side (Eller nesten hver gang) kommer meldingen: Programmet har utført en ulovlig opperasjon og vil bli avsluttet: altså nlnp29 har utført en eller annen opperasjon bla bla bla. Hva i svarte H**** er nlnp29 til?. Av og til kommer det: filen er skadet slett og installer ny fil eller noe lignenede. Hvor får jeg den totalt unødendige filen henne? Hva skal jeg gjøre? grunnen kan være en strømstans.
@Lee Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Det er et "IGetNet Object". Du har ikke bruk for dette. Mulig at Ad-aware(husk web-update) tar dette.
Jannis-15 Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 formater. om du ikke vet hva du snakker om så ikke si noe. som han over sa, gå over med ad-aware eller spybot S&D. ellers kan det være lurt å installere anbefalte windowsoppdateringer, som ofte retter opp bugs i windows (som etter min mening Er en stor bug ). Mvh, Jan Erik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå