Gå til innhold

[SGS6] Hvordan fikse knust glass / skjerm?


Anbefalte innlegg

fikk meg en samsung S6 for en liten måned siden, og etter et par uker så klarte jeg å knuse skjermen i Tyrkia.. den fungerte fortsatt, men kjipt er det jo, et par uker til gikk og plutselig gikk skjermen i svart og den vil ikke fungere, jeg tipper det kanskje kan være pga fukt som har sneket seg inn mellom sprekkene, men jeg er ikke sikker.. 

Så jeg sendte inn skadeskjema til forsikringsselskapet mitt i håp om å få ny telefon til 3000kr egenandel, (LO favør innbo)  men fikk i svar at de ikke dekte fukt/vannskader på telefoner.. (skulle sjekka først.. :hrm: )

 

nå har jeg ikke andre valg enn å sende inn telefonen for å bytte skjerm, har ingen steder i nærområdet mitt som gjør sånn som jeg vet om, så må sikkert sende den inn en plass. 

 

Noen tips til gode seriøse steder som fikser slikt billigst mulig? (gjør det ikke selv.)

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reiseforsikring da, antar du hadde det på reisen?

 

Forresten, ikke spekuler i hvorfor skjermen døde ovenfor forsikringsselskapet, ingenting godt kommer ut av det. Så lenge du sier du tror det er fukt, så antar de det samme og dekker det ikke fordi det er fuktproblem. Sier du ingenting vet du det ikke og får det kanskje dekket :)

Lenke til kommentar

Reiseforsikring da, antar du hadde det på reisen?

 

Forresten, ikke spekuler i hvorfor skjermen døde ovenfor forsikringsselskapet, ingenting godt kommer ut av det. Så lenge du sier du tror det er fukt, så antar de det samme og dekker det ikke fordi det er fuktproblem. Sier du ingenting vet du det ikke og får det kanskje dekket :)

 

skulle bare sagt at telefonen var knust fra et fall fra 10ende etasje og jeg hadde fått ny..  etterpåklokskap

 

http://bildr.no/view/NU5teGJn

 

det er reiseforsikringen min, bør jeg bare si at skjermen ble knust?

Endret av skrujern123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...