Gå til innhold

WYSIWYG! (2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilig speiling dette bildet også i likhet det første du la ut. Artig med linjene i bassenget. Fin komposisjon ved at det smalner av mot venstre. Prøv å snu det på høykant, da ser det ut som et tårn!

 

Føyer meg inn i den lange rekken med entusiaster for Platanias på Kreta. Et deilig sted som jeg skal komme meg tilbake til så snart det er mulig.

 

Hilsen Olav

Lenke til kommentar

Stilig speiling dette bildet også i likhet det første du la ut. Artig med linjene i bassenget. Fin komposisjon ved at det smalner av mot venstre. Prøv å snu det på høykant, da ser det ut som et tårn!

 

Føyer meg inn i den lange rekken med entusiaster for Platanias på Kreta. Et deilig sted som jeg skal komme meg tilbake til så snart det er mulig.

 

Hilsen Olav

Takker, Olav! :)

Ja, det er ikke vanskelig å bli glad i Platanias. Vi har forsøkt flere steder på de greske øyer, men kommer alltid tilbake til Platanias. Er jo som et kinder-egg, noe for enhver smak....

 

PS!

Har faktisk prøvd det du kommenterer mht. å snu bildet på høykant... Et spesielt tårn ble det, ja... ;)

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Veldig flott, dette også.

Oppfinnsomt å komme på at dette kan bli gode motiv; de fleste av oss bruker bare lillehjernen der nede, for å holde ballanse.

Husker jeg fant motiv i et meget fargerikt hotell på nedsiden av veien.

Det gikk i pastell, med buer og andre former, som laget myke overganger mellom lys og skygge.

Blant de første bildene jeg la inn, den gang vi het digit.no .

Lenke til kommentar

Veldig flott, dette også.

Oppfinnsomt å komme på at dette kan bli gode motiv; de fleste av oss bruker bare lillehjernen der nede, for å holde ballanse.

Husker jeg fant motiv i et meget fargerikt hotell på nedsiden av veien.

Det gikk i pastell, med buer og andre former, som laget myke overganger mellom lys og skygge.

Blant de første bildene jeg la inn, den gang vi het digit.no .

 

Takker, Trond Olav! :)

 

PS!

Var kanskje dette du tenkte på; ;)

http://www.tek.no/bildekritikk/bilde/turistrede/910064

Lenke til kommentar

 

Veldig flott, dette også.

Oppfinnsomt å komme på at dette kan bli gode motiv; de fleste av oss bruker bare lillehjernen der nede, for å holde ballanse.

Husker jeg fant motiv i et meget fargerikt hotell på nedsiden av veien.

Det gikk i pastell, med buer og andre former, som laget myke overganger mellom lys og skygge.

Blant de første bildene jeg la inn, den gang vi het digit.no .

 

Takker, Trond Olav! :)

 

PS!

Var kanskje dette du tenkte på; ;)

http://www.tek.no/bildekritikk/bilde/turistrede/910064

Javisst, der har vi det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...