Gå til innhold

Prisguide.no = Tek-nettverket ==> Tek Ekstra?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Er Prisguide en del av Tek-nettverket? Og da, by extension, en del av Tek Ekstra?

 

Grunnen til at jeg spør: jeg betaler for Tek Ekstra, blant annet for å bli kvitt reklamesporing hos Tek. Hvorfor har det seg da slik at samtlige av mine reklameblokkering-addons er stappfulle når jeg er inne på Prisguiden? Og jeg kan ikke "Gå til butikk" fordi hundre forskjellige trackere prøver febrisk å trykke syltelabbene ned i kjeksboksen (cookie jar, haha) min.

 

TL;DR: Er ikke Prisguiden under Tek --> Tek Ekstra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aha. Men den deler fortsatt konto / innlogging med Tek?

 

Ja, vi deler fortsatt login slik at det er enkelt for brukerne å bevege seg på tvers av nettstedene.

 

Angående adblock-problemet, hvilken adblock og nettleser bruker du? Butikkene har ofte selv lagt på sporing av trafikken gjennom ulike statistikksystemer, og denne delen har vi ikke kontroll over. Vi skal imidlertid sørge for at det ikke er noe på vår side som sperrer deg fra å bli sendt videre til butikk.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei og beklager utrolig sent svar!

 

Jeg bruker uBlock Origin i Firefox, samt forskjellige anti-tracking addons.

Det er av og til problemer med å viderkobling til eksterne nettisder når jeg trykker på "Til butikk" i produktartikler. Noen ganger blir jeg bare redirecta tilbake til siden deres, andre ganger blir videresendingen blokkert av uBlock eller Ghostery som kan meddele at f.eks adform ønsker å vite hvilke sokker jeg har på meg i dag ^^ Er denne knappen deres, eller tilhører den Prisguiden?

Hvis den tilhører Prisguiden hadde jeg satt pris på om det var mulig for meg å klikke meg videre til et produkt uten å invilvere adwhatever :)

 

Spesifikt er det som regel Komplett, CDON og Netonet som trigger spidey-sensen til adblocken.

Endret av Lutra
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...