Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 5 - Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan også være en fordel i jobb / proff sammenheng å kunne ha med seg et ekstra batteri på jobbreise, ikke alltid man får sneket til seg en lader rundt om.

Pluss det er definitivt lettere å bare bytte et batteri når den dagen kommer, en å måtte sende bort telefonen i flere uker får og få gjort det på verksted.

Hva med en nødlader i stedet for ekstra batteri...?

Jeg har ALDRI en telefon så lenge at batteriet går i stykker, så det betyr ikke noe for MEG. Derimot er det et helvete de gangene mobilen låser seg totalt at man ikke kan ta ut batteriet for å få resatt den skikkelig.

Skrevet

Det her var jo kleint. Har europa blitt et uviktig marked for Samsung ? Tlf virker å være særdeles godt spekket med bla Sony imx 240 bildesensor, Wolfson dac, Exynos chip osv, men jeg tviler på at det gagner Samsung å unnlate tilgjengelighet i europa med det første. Jeg er redd kundene vil føle seg oversett og se seg om etter noe annet.

Skrevet

Dette er rett og slett for dårlig.

Tipper det kommer en riktig Note 5(eller Note 6), innen rimelig tid.

Jeg kommer IKKE til å kjøpe Note 5, for det var en skuffelse.

• Liker 1
Skrevet

Solgte nettopp min Note 4 jeg for å bestille Note 5 og det jo rett i dass. Da blir det mest sannsynlig Edge + på meg. Nye kamerafunksjoner, raskere trådløs lading, 4 GB Ram ja takk ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...