Dahlen Skrevet 19. juli 2015 Skrevet 19. juli 2015 Hei! Jeg merka nylig at CPU vifta gikk på maks hele tiden. Åpnet vifta for å rengjøre støv og hundehårT_T men tempen var den samme Ser nå at det er 63-70 grader når jeg kun er på skrivebord men kommer opp mellom 99-102 når jeg spiller. Noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette eller må jeg kjøpe ny ? Jeg har en Master Cooler Seidon 120M Kan det eventuelt være kjøler-pastaen som har dårlig forbindelse eller kan det være noe annet som kan bli defekt på kjøleren? Kjøpte ferdig pc fra komplett for 2 år siden. Takk for svar!
Chris93 Skrevet 19. juli 2015 Skrevet 19. juli 2015 Regelen er at dersom man tar av kjøleren, så bytter man kjølepasta. Det kan også være nyttig å bytte den innimellom. Går pumpen på kjøleren i det hele tatt?
War Skrevet 19. juli 2015 Skrevet 19. juli 2015 Godt spm over her, demonterte el slik kjøler og "ut-nippel" var helt tettet igjen av snerk fra "vann-farge-antialge-middelet" En slik kjøler ville jeg ikke ha brukt mer en 2 år før den kastes.
Dahlen Skrevet 20. juli 2015 Forfatter Skrevet 20. juli 2015 Regelen er at dersom man tar av kjøleren, så bytter man kjølepasta. Det kan også være nyttig å bytte den innimellom. Går pumpen på kjøleren i det hele tatt? Demonterte kun vifta når jeg rengjorde, ikke kjøleren. Det lyser blått på på kjøleren over cpu og kjenner vibrasjon i rørene enest
Dahlen Skrevet 20. juli 2015 Forfatter Skrevet 20. juli 2015 Godt spm over her, demonterte el slik kjøler og "ut-nippel" var helt tettet igjen av snerk fra "vann-farge-antialge-middelet" En slik kjøler ville jeg ikke ha brukt mer en 2 år før den kastes. Da får jeg bestille en ny en regner jeg med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå