Gå til innhold

Ikke plastikk i Bergen ( på Brann stadion )


Anbefalte innlegg

Bare tanken på plastikk på Brann stadion er avskyelig. Banemannskapene har tydeligvis "sabotert" gresset fra den dag det ble anlagt.

 

Gresset ble lagt på et syltynt lag jord slik at røttene aldri fikk feste.

Varmekable ble slått på lovlig sent både i 2014 og iår.

Ved regnvær unnlater man å legge på presenningen tross varsler på yr.no , har de tilgang ?

 

Klubben har tilgang til 4 ( fire ) kunstgressbaner i umiddelbar nærhet på Nymark og har glimrende muligheter til å trene i all slags vær.

 

SKANDALE

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor lenge du har levd har ingenting med saken å gjøre, men om du skal synke til det nivået så kan eg med glede fortelle deg at eg er født i 84, så kan du jo regne ut alderen selv. Bor også en liten times kjøretur unna Bergen.

At du mener alder og at du har ballast til å uttale deg er faktisk så dumt at eg ikke vet helt hvordan eg skal svare. Det er mye mer galt i den klubben der enn bare gresset.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvor lenge du har levd har ingenting med saken å gjøre, men om du skal synke til det nivået så kan eg med glede fortelle deg at eg er født i 84, så kan du jo regne ut alderen selv. Bor også en liten times kjøretur unna Bergen.

 

At du mener alder og at du har ballast til å uttale deg er faktisk så dumt at eg ikke vet helt hvordan eg skal svare. Det er mye mer galt i den klubben der enn bare gresset.

 

Han er et forumtroll, det kommer du til å skjønne.

Lenke til kommentar

Får håpe dere eldre som har vrangforestillinger om at dere bidrar med noe nyttig dauer snart. De som faktisk bidrar med noe fornuftig håper jeg vil leve til de blir 100 år.

 

Å argumentere med eldre VS yngre el.l er ubeskrivelig idiotisk. Vis til fakta eller argumenter med faktiske kunnskaper istedenfor. En annen god løsning er å ta seg en bolle :thumbup:

Lenke til kommentar

Når du argumenterer med at eldre er klokere samtidig som du skriver at din "erfaring" sammen med annen "kunnskap" tilsier xxx, eller bruker det som argument i andre situasjoner beviser min påstand om at folk som gjør det er dumme.

 

En vis eller klok mann bruker ikke slike argumenter og hever ikke seg selv over andre pga sin egen alder. Man skal respektere de eldre, men å stole blindt på alt de sier fordi de er eldre er hjernedødt.

funny-old-man.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...