LL Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Her er 2 bilder av min boks. Den er egentlig ikke ferdig enda, men bruker den likevel inntil videre. Tenkte å gjøre den ferdig til jul eller noe. Ikke så veldig fancy, men funksjonell. Skal ikke være med i noe compo uansett.
stenkarlsen Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 (endret) Jeg holder også på med et prosjekt... Kan minne litt om Project OX.. Altå det er i aluminium.. Målene er B23xD53xH65.. I høyden er 20cm av de 65 delt i et eget rom... Hvordan tror dere disse målene er? Rommet over skal være til vannkjøling, og etterhvert evt også kanskje vapo... Er det plass til dette? Ser vi bort i fra vapoen, er dette passe da? Virker sånn for men greit å ha litt andre synspunkter... SAK Endret 14. november 2003 av stenkarlsen
NexteR Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 tøft...har tenkt å lage meg et eget kabinett i tre jeg å......
Sinnsro Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 (endret) tøft...har tenkt å lage meg et eget kabinett i tre jeg å...... men det blir aldri no av det jo.... få ræva i gir! prøver bare å motivere Endret 15. november 2003 av sINNsRO
JohndoeMAKT Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Er det noen som vet hvor du kan få tak i litt mer eksotiske tresorter? Som teak, mahogni osv, eller noe som ligner på dette? (Mørkt tre) Og hvor mye slikt koster? Det var rett før jeg fikk tak i en femti år gammel bokhylle i noe slikt (treverket var nesten svart, og den hadde målene: L300, H100, D40) men desverre var det mott i den.
tintin77 Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 På denne siden kan du jo ta en titt http://www.gulvnett.no/ Ellers så skulle det sikkert ikke være noe problem å tak i eksotiske treslag, men prisen er nok ganske høy ja.. Det er nok grunnen til at mange byggevarebutikker kun har furu, gran osv i sine materialer
NexteR Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 tøft...har tenkt å lage meg et eget kabinett i tre jeg å...... men det blir aldri no av det jo.... få ræva i gir! prøver bare å motivere joa..mangler bare pengene og varmt vær ute....har ikke garasje
sjefen_ Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 har ikke garasje Inne vettu, der er det varmt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå