Gå til innhold

Sony M4 Aqua eller Microsoft Lumia 640?


Anbefalte innlegg

Jeg og min kone skal ha oss nye telefoner og har i utgangspunktet landet på disse 2 alternativene:

 

Sony M4 Aqua: http://www.tek.no/artikler/test-sony-xperia-m4-aqua/190659

 

Microsoft Lumia 640: http://www.tek.no/artikler/test-microsoft-lumia-640-lte/185808

 

Vi bruker tlf stort sett til ringing, litt bilder og surfing (facebook, nettaviser osv). Barna bruker av og til telefonene til å spille, men har ingen faste spill de spiller (så evt mangler i apper til microsoft er ikke avgjørende her). På papiret er Sony M4 Aqua raskere og har bedre hardware, men er dette noe man merker i det daglige til mitt bruk?

 

Tar gjerne i mot tips for og i mot og evt andre telefoner vi bør vurdere, er åpen for forslag.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

Det er generelt veldig lite innhold til Microsofttelefoner, jeg tenker da på spill og apper.

 

Noe TS spesifikk sa ikke hadde noe å si for valget av telefon....

BTW så finnes der evig nok av spill til Windows Phone.

 

Gå for Lumia 640. Da får du med karter og navigasjons program som du må betale for på andre plattformer. Den støtter Office dokumenter også rett ut av boksen.

Automatisk synkronisering av alt på telefonen er også med. Selv sms blir synkronisert, så om telefonen skulle bli utilgjengelig, så er det bare å kjøpe en ny telefon og logge på med din Live-ID, velg gjennopprett og alt kommer tilbake slik det var før.

Lenke til kommentar

 

Det er generelt veldig lite innhold til Microsofttelefoner, jeg tenker da på spill og apper.

 

Noe TS spesifikk sa ikke hadde noe å si for valget av telefon....

BTW så finnes der evig nok av spill til Windows Phone.

 

Gå for Lumia 640. Da får du med karter og navigasjons program som du må betale for på andre plattformer. Den støtter Office dokumenter også rett ut av boksen.

Automatisk synkronisering av alt på telefonen er også med. Selv sms blir synkronisert, så om telefonen skulle bli utilgjengelig, så er det bare å kjøpe en ny telefon og logge på med din Live-ID, velg gjennopprett og alt kommer tilbake slik det var før.

 

 

Hm, jeg har da alt dette på min android-telefon jeg... :) Når sist måtte man betale for kart på en telefon?

Lenke til kommentar

Om Honor 6 er aktuell kommer det tilbud på den onsdag 8. juli hos Elkjøp, 1795 kroner!

Ja, så det i tilbudsavisen. Hvis tilbudet gjelder på nett slår jeg nok til på det (er desverre ikke tilgjengelig hos Elkjøp i nærområdet).

Endret av Hovis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...