Windoge Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Kjøpte meg et Mao View Radeon 9600 PRO kort for ikke så lenge siden. Hadde aldri hørt om merket men prisen var den vanelige for de kortene og det er jo "PRO" stod det. Men standard så ser det slik ut: Engine Clock: 400 Memory Clock: 205 Er ikke dette litt feil til å være ATI Radeon 9600 PRO ? Får 2750 marks når kortet ikke er klokka, og max 3250marks når jeg har klokka det.
Fallingwater Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Engine Clock: 400Memory Clock: 205 Er ikke dette litt feil til å være ATI Radeon 9600 PRO ? Ja det er feil. Det er en mellomting mellom 9600 Pro (400/300) og vanlig 9600 (325/200). Dette fikk du også bekreftet i en tidligere tråd, så hva vil du med denne tråden? Ja, jeg synes du har grunn til å klage på kortet.
Windoge Skrevet 9. november 2003 Forfatter Skrevet 9. november 2003 Hvem bør man klage til egentig? Produsent av kort eller leverandør?
OlaTK Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 spørs hva du skal klage over. Skal du klage om pris så er det vel leverandør. Skal du klage over kortet i seg selv er det produsent. Correct me if i am wrong
Windoge Skrevet 9. november 2003 Forfatter Skrevet 9. november 2003 spørs hva du skal klage over. Skal du klage om pris så er det vel leverandør. Skal du klage over kortet i seg selv er det produsent. Correct me if i am wrong Problemet var vel det at PRO kortet ikke gir den ytelsen et pro kort SKAL gi.
OlaTK Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 da er det produsent du skal klage til. Tror jeg i alle fall
Fallingwater Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Problemet var vel det at PRO kortet ikke gir den ytelsen et pro kort SKAL gi. Problemet er at kortet du har fått ikke er et Pro-kort, selv om det ble markedsført som en Pro-kort. Å klage til produsent av kortet kan du bare glemme, da de sikkert har kontor langt borte i Asia eller noe. Du går selvfølgelig til butikken der du kjøpte det for å klage.
deep750 Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 forretningen som har ansvaret...så fremt du er forbruker da som forbruker kan du henvende deg til dem jft forbrukerkjøpsloven. . . . husker ikke paragraf. men du kan selvfølgelig kontakte produsenten hvis du vil....
sjefen_ Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Pass på å ikke nevn at du har overklokket og bruk din angrefrist.
Playmofetish Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Hehe, riktig det Jørgen. Jeg returnerte et PowerColor 9800pro til Komplett som jeg hadde overklokket en del. Heldigvis var det jo vifta som hadde gått, så jeg får ny i posten straks. Hilsen Ole ^Th0mas^: Du må sjekke med hver enkelt nettbutikk. Dersom du har kjøpt kortet på komplett.no, står det egne lister over produsenter for retur. Hvis du ser Mao på den lista, skal du sende inn kortet til dem (Mao). Hvis det ikke står på lista, er det komplett som skal ta seg av saken, altså har de ingen returavtale med Mao, og må ta erstatningen selv.
Windoge Skrevet 9. november 2003 Forfatter Skrevet 9. november 2003 Synes det nesten er å lure folk. Sier at det er PRO kort, men så er det noe midt i mellom pro og nonepro!
Spragleknas Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Slik er det med PowerColor og ... men dem kaller det for EZ i hvertfall. Så lenge kjernen går på 400 er det pro, men med standard non-pro minne (elns)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå