Gå til innhold

[Løst] Hvordan manipulere tekst i browser vindu(HTML,CSS)


Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så veldig dreven i web-design men holder på å lage en liten side som jeg som jeg skal bruke til å dele informasjon om ett prosjekt jeg driver med. 

 

Det går tålig greit, men jeg har kommet over noe som irriterer meg innmari og jeg ikke finner ut hvordan jeg fikser. Det som er problemet er som følger:

 

Når man har en browser med flere faner står det en tekst inne i fanen som peiker på hvilken side og område på siden den fanen befinner seg i. Fanen som vi "alle" er inne på nå heter vell noe slik som "Data - diskusjon.no" eller noe i den dur(Hos meg "heter" den "poster ny tråd - diskusjon.no siden jeg poster en ny tråd). 

 

Men når jeg åpner min side står de hele linken når jeg navigerer rundt, som feks:

 

www.sidenavn.no/index.html eller www.sidenavn.no/mappenavn/filnavn.html

 

Dette synes jeg er utrolig irriterende og ser lite pent ut. Så er det noen som har tips til hvordan jeg endrer på dette? Jeg ønsker selv å definere hva det skal stå i de forskjellige html sidene man er inne på. 

 

Har prøvd å søke litt, men sliter med å finne noe lurt å søke på. 

 

Dette ble litt rotete, men håper dere forstår hva jeg mener og har en god løsning på det :)

 

Takk! 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...