Gå til innhold

Warn-level

pgdx

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor høyt har du kommet på warning-levelen? Jeg vet liksom ikke helt hva som er normalt å ligge på, men jeg har kommet meg helt opp til 20%.

Den første warningen jeg fikk var for å kalle folk som drev på med softgun for homser (litt ironisk, men det var ikke lov å si det), og den andre fikk jeg for å ha for stor avatar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
0% her og... men vil har noen prosenter .... tøft ;)

Toolshed - din homo :D

Okey... Hvis ikke DET kvalifiserer til litt warn, så vet ikke jeg!

Olsen: HAdde jeg vært moderator hadde jeg minus-warnet deg... :p

Skrevet

Jeg har dessverre bare 0% :(

det er også ganske kjipt at man ikke får se andres warning level da..da forsvinner liksom vitsen med det...syns jeg !

Skrevet
det er også ganske kjipt at man ikke får se andres warning level da..da forsvinner liksom vitsen med det...syns jeg !

Hva er vitsen med det, da? Altså ditt syn på warn-level-funksjonen...

Skrevet

Jeg hadde 10% fordi at avataren min var mer en 6kb stor, men det var moderatoren som dreit på leggen siden avataren var hentet fra forumets avatar galleri! :lol: Nå er den på 0% igjen..

Skrevet
Jeg hadde 10% fordi at avataren min var mer en 6kb stor, men det var moderatoren som dreit på leggen siden avataren var hentet fra forumets avatar galleri! :lol: Nå er den på 0% igjen..

:lol: Hahaha!!!

Skrevet

Det der kunne nesten blitt et slags gullkorn :p:mrgreen:

Skrevet

Kan dere ikke kjøre den opp til 99% da, og se hvor lenge dere klarer å ligge på det nivået?

Ikke vær feige nå.

Ord som du ikke må taste inn i google:

Katooeys, ladyboys, tubgirl, bakla, worst internet sites, shownowercy, rotten, something awful forums, etc.

Skrevet
Kan dere ikke kjøre den opp til 99% da, og se hvor lenge dere klarer å ligge på det nivået?

Ikke vær feige nå.

Ord som du ikke må taste inn i google:

Katooeys, ladyboys, tubgirl, bakla, worst internet sites, shownowercy, rotten, something awful forums, etc.

jeg ser tubgirl der, usj! kvamlt! :gretten:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...