Gå til innhold

Apple Music åpner i natt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Og at du får oppdatering til iOS 8.4 kl 1600

...det ryktet stemte ikke...hehe...

Regner med at ryktet om Pacific 8 AM stemmer, men det er klokken 17:00 og ikke 16:00...

 

Everyone will be able to test out Apple Music for themselves soon enough, with the official launch of the updated music app in just a few hours at 8 AM Pacific. Those interested should remember to first download the new iOS 8.4 update an hour before in preparation for the streaming music service's debut.

 

Lastet ned oppdatering 16:30

 

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

testet det vel 20 minutter nå, kvaliteten virker bra, hakke helt kontroll på UIet enda, men det kommer vel.

FInner noen sanger jeg ikke har funnet spotify, så det er jo veldig greit

 

Syntes forøvrig den "om deg" taben er ganske genial, satt opp sånn hva jeg likte osv, men var ikke dødsnøye, på toppen stod det en sånn "intro to jay-z" playlist laget av Apple med 24 veldig gode sanger. Blir spennende å se hva den anbefaler når jeg får satt opp litt mer nøye hva slags musikk/artister jeg liker.

 

Imponert sålangt

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Er det bare Mac-brukere som får oppdateringen? Har ikke sett noe til Apple Music enda, men jeg bruker Windows 7...

 

 

Skal bare være å bruke iTunes på Windows. Dunno om du trenger en oppdatering av iTunes.

 

Men tror tjenesten kneler litt. Sliter med å legge til ting i spillelister osv. Sikkert stor pågang akkurat nå

 

edit; sjekket ved å installere nye osx på macen min nå, tar 14timer å laste ned 1gb, så da sier det vel sitt, hele greia holder på å knele tror jeg :p

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

 

Er det bare Mac-brukere som får oppdateringen? Har ikke sett noe til Apple Music enda, men jeg bruker Windows 7...

 

 

Skal bare være å bruke iTunes på Windows. Dunno om du trenger en oppdatering av iTunes.

 

Men tror tjenesten kneler litt. Sliter med å legge til ting i spillelister osv. Sikkert stor pågang akkurat nå

 

edit; sjekket ved å installere nye osx på macen min nå, tar 14timer å laste ned 1gb, så da sier det vel sitt, hele greia holder på å knele tror jeg :p

 

Du må ha siste versjon av iTunes(som blir released i dag) for å kunne benytte deg av Apple Music.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...