Gå til innhold

Norsk ARK:Survival evolved server


Gjest Sletttet+98134

Anbefalte innlegg

Gjest Sletttet+98134

Forandring fryder visstnok, så vi har lagt til noen mods til serveren nå.

 

-Better Beacons (bedre loot fra airdrops og caves)

-Metal with glass set (bygningsmatrialer av glass med samme durability som metall)

-Rounded wall with stairs (ganske selvbeskrivende)

-Electric small / Behemoth gates.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Sletttet+98134

Hei,

Forsto jeg det rett, man kan ikke emigrere karakter fra en annen server til denne?

 

Hei, du forstod det riktig. Grunnen til at vi har det avskrudd er at det er meget enkelt å jukse seg opp i level og deretter overføre karakteren.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Sletttet+98134

Fortsatt liv? Skal prøve denne serveren selv :)

 

Hei, nei den er død dessverre. Ble færre og færre som spilte spillet så da var det meningsløst å bruke et så kraftig jern på å la 3-4 stykker spille.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...

Hei jeg trenger litt hjelp :)

Vi var en gjeng i går som handlet Ark survivar evolved på PS4 og jeg laget en server på The Island.

Når vi spiller så må alle sammen være rundt meg (som laget serveren) innen et lite området. Går dette ann å fjerne? eller må vi lage en ny server?

Jeg laget et lokal server.

Lenke til kommentar

Når du hoster en server via klienten din så begrenser innlastet data fra klientsiden din hvilke deler av verden som ikke er i stasis. Det du vil er å ha en dedikert server, altså å ikke benytte klienten din som host. Dessverre er jeg ikke kjent med PS4 overhodet, og benytter selv kun PC, så jeg kan ikke hjelpe deg videre med et slikt oppsett på PS4.

Lenke til kommentar

Når du hoster en server via klienten din så begrenser innlastet data fra klientsiden din hvilke deler av verden som ikke er i stasis. Det du vil er å ha en dedikert server, altså å ikke benytte klienten din som host. Dessverre er jeg ikke kjent med PS4 overhodet, og benytter selv kun PC, så jeg kan ikke hjelpe deg videre med et slikt oppsett på PS4.

Hvordan gjør jeg det?

Er VELDIG noob på dette greine...

Hva må jeg velge når jeg lager en server?

Må jeg lage en ny server da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...