Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Desperat etter råd!


Anbefalte innlegg

Hei! For første gang i mitt liv har jeg tatt initiativet til å spørre en jeg har crushet på LENGE om han vil finne på noe med meg. Han svarte heldigvis ja, (men jeg er helt sikker på at han er mye mindre keen enn meg) og det skjer mest sannsynlig en gang neste uke. Jeg aner ikke hvordan jeg skal arrangere denne daten, og det som gjør det ekstra vanskelig er at vi har ligget sammen noen ganger tidligere og kjenner hverandre såpass godt at det blir for formelt å gå ut å spise/ta en lunsj, men likevel for lite til at det bare kan være en casual filmkveld.. Ser for meg at jeg inviterer han til meg, men hva skjer så? Middag? Skal den isåfall være klar når han kommer? Ikke middag, bare vin og snacks? Gammeldags filmkveld uten mat og drikke? Shit as desperat etter hjelp, spesielt fra dere gutta!

 

Jente 22

 

 

Anonymous poster hash: 5e3c1...89c

 

Anonymous poster hash: 5e3c1...89c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Middag trenger ikke å være klar hvis du skal ha den hos deg. Bare si noe sånt som: "Hva sier du til å lage middag sammen, se en film og jeg lager dessert?". Ta et glass vin både før og under middagen for å lette på stemningen. Og eventuelt gå en kveldstur etter filmen?

Men spørs jo litt hva slags type gutt han er, selv hadde jeg nok satt mer pris på det enn å spise ute. 

 

Hvis det er jenta som bestemmer hva vi skal gjøre, bryr jeg meg ikke så mye hva som skjer på daten. Jeg sier Ja til å gå på date for å være med henne, ikke hva vi skal gjøre (hvis er totalt uenig i hva vi skal gjøre, sier jeg selvfølgelig ifra). Jeg har vært på alt fra å se på idol sammen i sofaen til ferdigstilt 3-retters med to flasker vin. Var kos uansett! 

Lenke til kommentar

hvis dere kjenner hverandre godt så kan du jo bare spørre om han vil henge og se tv så kan dere lage middag sammen f.eks.... 

når han kommer sier du bare "kjøpte inn til lasagne jeg"... eller taco eller whatever.... så lager dere det sammen... det er ikke å prøve for hardt....

 

å ha mat og dessert og forrett og dekket bord på plass forteller i alle fall et budskap.... men hvis han liker deg så spiller det ingen rolle for han synes det er positivt uansett.... 

 

det jeg prøver å si er at det spiller ikke så stor rolle hva du gjør, hvis han liker deg blir det dere uansett om du har frossenpizza eller 5 retters klar.... 

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg tror at jeg vet at mitt råd ikke fenger, men må likevel si det, fordi jeg bruker det selv hele tiden, og det virker godt hver gang

 

Ikke planlegg noe som helst, bare vær der med hele deg og vær "våken"

Lenke til kommentar

Siden når har det vært formelt å ta en lunsj på en billig restaurant?

Hvis det er helt sikkert at han er den minst interesserte, må du vel uansett ta tiden til hjelp for at han skal bli skikkelig forelsket i deg.

Det er derfor ikke lurt å snakke om felles framtidsplaner og felles familie allerede på første date.

Lenke til kommentar

Hei! For første gang i mitt liv har jeg tatt initiativet til å spørre en jeg har crushet på LENGE om han vil finne på noe med meg. Han svarte heldigvis ja, (men jeg er helt sikker på at han er mye mindre keen enn meg) og det skjer mest sannsynlig en gang neste uke. Jeg aner ikke hvordan jeg skal arrangere denne daten, og det som gjør det ekstra vanskelig er at vi har ligget sammen noen ganger tidligere og kjenner hverandre såpass godt at det blir for formelt å gå ut å spise/ta en lunsj, men likevel for lite til at det bare kan være en casual filmkveld.. Ser for meg at jeg inviterer han til meg, men hva skjer så? Middag? Skal den isåfall være klar når han kommer? Ikke middag, bare vin og snacks? Gammeldags filmkveld uten mat og drikke? Shit as desperat etter hjelp, spesielt fra dere gutta!

 

Jente 22

 

 

Anonymous poster hash: 5e3c1...89c

 

Anonymous poster hash: 5e3c1...89c

Vær deg selv, det værste jeg vet er jenter som prøver å være noe de ikke er. Dette er lett å gjennomskue om dere ev. tar det videre. Jenter med sterke meninger treffer meg. Si han imot om du føler det passer, utfordre han, se hvordan han reagerer.

 

Som med det meste annet er folk forskjellige og har forskjellige preferanser, jenter som er trygge på seg selv og tørr å være uenige er mye mer spennende for meg enn en som bare nikker og sier JA hele tiden. Sex har dere hatt før, ergo hjelper det lite å spille det kortet.

Sex er herlig, ikke misforstå meg, men å elske med en man har følelser for er noe helt annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...