Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trafikkskole som tilbyr kveldstimer i Stavanger/ Sandnes?


Maxit

Anbefalte innlegg

Heisann  :grin:  Nå som sommeren er her igjen begynner jeg å kjenne på suget etter å kjøre mc, nå har jeg endelig midlene til å både ta lappen og kjøpe mc, men selvfølgelig har jeg ikke lenger tid. På grunn av 8-16 (15:30  :wee:) jobb ser jeg meg nødt til å finne en skole som tilbyr timer på kvelds eller ettermiddag. Er det noen her fra Stavanger-regionen som har peiling på det?

Hvis noen har info om intensivkurs (Åsane?) så vil jeg gjerne høre det. Jeg er 20 så det blir klasse a2. En slektning tok nettop klasse a på intensivkurs, uten å ha a2 fra før og betalte 28k. Jeg har lest at ved overgang til tung mc kreves et 7-timers kurs á 5500, er dette en ekstra kostnad ved direkte erverv til klasse a kontra a2?  :dontgetit:

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel bare til å sende en mail rundt til en haug av trafikkskoler?

Selv brukte jeg Lode, mener å huske jeg hadde noen ettermiddagstimer.

Tom Rasmussen der er en knallbra instruktør, har kjørt RoadRacing i flere år osv.

 

Kjenner ikke til om de har intensivkurs.

 

Ang. oppgradering fra mellomtung til tung kreves 7-timerskurset. Du har denne teorien når du tar tunglappen også, men du slipper jo å betale for teori på mellomtung da, så blir noe billigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...