Gå til innhold

blitt hacket på scandinavian photo faktura?


Anbefalte innlegg

Jeg trodde at den scandinavian photo fakturaen i søppeleposten var ekte så jeg sendte den til mamma for at hun skulle betale den for meg. Det var noen rare uleselige tegn oppe på denne fakturaen men mamma betalte likevell. I dag fikk jeg en annen faktura fra scandinavian photo og denne gangen i postkassen. Jeg har nemlig bestilt kamerabatteri fra dem. Denne fakturaen i postkassa har et helt annet kontonummer og et helt annet fakturanummer enn den fra eposten, og de rare tegnene er heller ikke på denne. Kan noen ha hacket meg når jeg logget meg inn på scandinavian photo?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser du har valgt Klarna som betaling, da pleier iallefall jeg å få en faktura fra Klarna..

Men det beste er vel bare å ta en telefon til Scandinavian Photo og spørre dem?

Jeg tør ikke prate med dem. Hva kan være årsaken til at jeg fikk først eposten på bildet med en annen utløpsdato og annet fakturanummer og annet kontonummer enn den jeg fikk i postkassen på papir?

Lenke til kommentar

Jeg vil anta at den første "Fakturaen" som du fikk på mail bare er ett kjøpsbevis som ikke skal betales - som du ser er det betalingsmåte klarna på den og forfallsdato samme dag som den er utstedet. - Det er den som er fra Klarna du skal betale

Ok. Det er bare det at mamma har allerede betalt den fakturaen på bildet til dens kontonummer. Hva skjer med de pengene?

Lenke til kommentar

 

Jeg vil anta at den første "Fakturaen" som du fikk på mail bare er ett kjøpsbevis som ikke skal betales - som du ser er det betalingsmåte klarna på den og forfallsdato samme dag som den er utstedet. - Det er den som er fra Klarna du skal betale

Ok. Det er bare det at mamma har allerede betalt den fakturaen på bildet til dens kontonummer. Hva skjer med de pengene?

 

 

Ring og spør - enten blir de returnert, eller de gir beskjed til klarna - gjør du ikke noe kan det gå lang tid før de oppdager noe å kontakter deg eller klarna.

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

 

 

Jeg vil anta at den første "Fakturaen" som du fikk på mail bare er ett kjøpsbevis som ikke skal betales - som du ser er det betalingsmåte klarna på den og forfallsdato samme dag som den er utstedet. - Det er den som er fra Klarna du skal betale

 

Ok. Det er bare det at mamma har allerede betalt den fakturaen på bildet til dens kontonummer. Hva skjer med de pengene?

 

Ring og spør - enten blir de returnert, eller de gir beskjed til klarna - gjør du ikke noe kan det gå lang tid før de oppdager noe å kontakter deg eller klarna.

Ok. Jeg kontaktet dem på facebook.

Lenke til kommentar

Hei monjanse7!

 

Dette skal vi absolutt hjelpe deg med å undersøke nærmere. Jeg ser at vedlegget her over ikke har noen giro for betaling, og betalingen skulle dærmed ikke foretas til nettbutikken direkte, og er kun å anse som en ordrespesifikasjon. Generelt sett er det ikke noen problemer at betalingen er utført direkte til Scandinavian Photo. Her trenger betalingen dog søkes opp så den kan føres mot fakturaen. Kontakt meg på [email protected] med KID-nummeret på fakturaen fra oss og ditt navn, så skal jeg sørge for å få utsatt forfallet på denne til saken er løst. 

 

Du kan så også sende en kvittering på betalingen via e-post direkte til Scandinavian Photo på [email protected], eller i e-post til oss, så vil nettbutikken korrigere din faktura, eller så kontakter vi dem for deg. Kvittering kan være en skjermdump fra din nettbank som viser kontonummeret du har betalt til og fra, beløp som er betalt, betalingsreferanse og dato for betalingen. 
 

Jeg kommer tilbake til deg med mer informasjon så snart jeg har mottatt din e-post med mer informasjon.

 

Mvh, Adrian

Endret av Klarnaskundeservice
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hei monjanse7!

 

Dette skal vi absolutt hjelpe deg med å undersøke nærmere. Jeg ser at vedlegget her over ikke har noen giro for betaling, og betalingen skulle dærmed ikke foretas til nettbutikken direkte, og er kun å anse som en ordrespesifikasjon. Generelt sett er det ikke noen problemer at betalingen er utført direkte til Scandinavian Photo. Her trenger betalingen dog søkes opp så den kan føres mot fakturaen. Kontakt meg på [email protected] med KID-nummeret på fakturaen fra oss og ditt navn, så skal jeg sørge for å få utsatt forfallet på denne til saken er løst. 

 

Du kan så også sende en kvittering på betalingen via e-post direkte til Scandinavian Photo på [email protected], eller i e-post til oss, så vil nettbutikken korrigere din faktura, eller så kontakter vi dem for deg. Kvittering kan være en skjermdump fra din nettbank som viser kontonummeret du har betalt til og fra, beløp som er betalt, betalingsreferanse og dato for betalingen. 

 

Jeg kommer tilbake til deg med mer informasjon så snart jeg har mottatt din e-post med mer informasjon.

 

Mvh, Adrian

Ok. Nå har jeg sendt mail til deg med kiden til den jeg fikk i posten, og hele fakturaen som vedlegg av den jeg fikk i epost.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...