Gå til innhold

[Løst] Gutt på 12 år som skrev en bok, men mista alt innholdet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom pcen er frastjålet og boka bare var lagret på harddisken er det dessverre ingen måter å få det tilbake på. Ved mindre tyven kommer og leverer den tilbake noe som er lite sannsynlig.

Skjønner. Var akkurat det jeg tenkte, men trengte på en måte en bekreftelse. Kjipt det skulle ende slik...

Lenke til kommentar

Utrolig kjipt når man mister noe man har brukt lang tid på. Selv bare timer er det irriterende nok. Skjønner godt om du er sur og aldri vil skrive bøker igjen nå :p

 

Men benytt skylagring i framtiden. F.eks dropbox, Google drive osv :)

 

Kommer til å fortsette å skrive. Har et ekstremt god hukommelse så jeg husker så å si alt som ble skrevet. Har tenkt å starte igjen i morgen, og takk for tips.

Lenke til kommentar

Det er kanskje verd å prøve. Om ikke annet får han publisitet hvis det en dag blir aktuelt å gi ut ei bok. Men jeg tviler på at tyven både har samvittighet og er villig til å ta risikere å legge igjen spor i den mailen.

 

Du kan trøste deg med at det ikke har vært helt bortkastet å skrive boka selv om arbeidet er borte. Det har sikkert vært god trening og du har fått strukturert historien og tankene dine. Og hvis tanken var å kontakte et forlag etter hvert, måtte du ha redigert og bearbeidet innholdet i boka mange ganger uansett. Det er derfor det kan ta årevis mellom hver gang en forfatter får gitt ut ei bok, selv om han skriver på fulltid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...