Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

ISSUE: REpair Bluetooth mus


Anbefalte innlegg

Heisann godfolk

 

Kjøpte meg en Microsoft Arc Bluetooth mus her om dagen.

https://www.microsoft.com/hardware/en-us/p/arc-touch-bluetooth-mouse

 

Funket fint noen dager uten problemer, med untakt av små ting som gjorde at den frøs noen ganger. Dette er pga default bluetooth innsillinger skal stille seg til å skru av BT enhet når den ikke er i bruk.

Dette var jeg ikke klar over så jeg unpairet maskinvarer for å så parre den på nytt.

 

Problemet nå er at jeg kan ikke parre enheten med maskinen min

Hver gang jeg prøver dette for jeg opp feilmeldingen:

 

Det funkerte ikke

Prøv på nytt, og kontroller at mus fortsatt kan gjenkjennes

 

Kan ikke se noen gamle spor etter driveren (dette er ikke 100% bekreftet) og har prøvd det mest vanligste av problemløsning (reaktiverere bluetooth, restart av masking, win update)

 

Noen her med noen gode forslag på repair?

 

 

Når det kommer til maskinvare informasjon har jeg:

Dell Inspiron 7000

Win 8.1 64bit

http://www.dell.com/uk/p/inspiron-15-7537/pd

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Bruker muse en egen adapter eller kobler den seg mot den bluetooth modulen i PCen din?

Hvis det ikke er egen adapter: Har du forsøkt å oppdatere Bluetooth programvaren og driveren?

Hvis du søker opp "Devices And Printers" i Windows. Ser du den i oversikten der? 

Har du forsøkt å koble den opp mot en annen PC?

Sjekk "Device Management" i Windows og kontroller at det ikke er noen gule trekanter. 

Lenke til kommentar

Bruker muse en egen adapter eller kobler den seg mot den bluetooth modulen i PCen din?

Hvis det ikke er egen adapter: Har du forsøkt å oppdatere Bluetooth programvaren og driveren?

Hvis du søker opp "Devices And Printers" i Windows. Ser du den i oversikten der? 

Har du forsøkt å koble den opp mot en annen PC?

Sjekk "Device Management" i Windows og kontroller at det ikke er noen gule trekanter. 

 

Musa kommer selvsagt ikke opp i Device Manager eller Devices and Printers.

Har faktisk ikke koblet den til en annen maskin, litt pinlig å si det, men skal gjøre det når jeg kommer hjem og selvsagt poste resultat her.

 

Musen har ingen adapter, bluetoothen min er oppdatert til siste versjon. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...